Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

13 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε στις εταιρικές σελίδες στο Facebook

Written by George Arnaoutoglou | 16 Νοε 2017

Συγκεντρώσαμε, προς γνώση και συμμόρφωση, τα 13 πιο συχνά λάθη που συναντάμε στις εταιρικές Facebook σελίδες!

Είναι πλέον αδιανόητο για μια εταιρεία ή brand να μην έχει σελίδα στο Facebook! Εάν ένας χρήστης ψάξει στο Facebook για μια εταιρεία που τον ενδιαφέρει και δεν βρει την αντίστοιχη σελίδα, δεν θα σχηματίσει και την καλύτερη εντύπωση, αφού θα υποθέσει ότι κάτι δεν πάει καλά.

Με βάση τα παραπάνω, υποθέτουμε ότι έχετε ήδη δημιουργήσει μια εταιρική σελίδα και μαθαίνετε σταδιακά όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το Facebook για την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Όμως, όταν ξεκινάει κανείς να ασχολείται με το Facebook marketing, μπορεί να κάνει ορισμένα λάθη, τα οποία ευτυχώς διορθώνονται εύκολα. Ακολουθούν 13 από αυτά:

Λάθος #1: Έχετε φτιάξει προσωπικό προφίλ για την εταιρεία σας και όχι σελίδα.

Το μεγαλύτερο «αμάρτημα» που μπορείτε να διαπράξετε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. O κανόνας που πρέπει να θυμάστε πάντα; Τα προσωπικά προφίλ είναι για τους ιδιώτες και οι Facebook σελίδες είναι για τις επιχειρήσεις!

Λάθος #2: Αγνοείτε τα μηνύματα, τα σχόλια και τα posts των χρηστών.

Αντιμετωπίζετε τη σελίδα σας στο Facebook σαν μια απλή βιτρίνα; Δεν δίνετε σημασία στους χρήστες που αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό της, εκφράζουν την άποψή τους ή ζητούν να τους εξυπηρετήσετε; Μέγα λάθος! Το Facebook, όπως και οι υπόλοιπες πλατφόρμες social media, απαιτεί να είστε social. Εάν αγνοείτε τον κόσμο που επιλέγει να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω της σελίδα σας, δεν μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, να χτίσετε μια σχέση μαζί τους και να αυξήσετε τις πιθανότητες να αποκτήσετε νέους πελάτες!

Λάθος #3: Δεν δίνετε σημασία στα αρνητικά σχόλια.

Είναι γνωστό ότι μια μερίδα του κοινού χρησιμοποιεί το Facebook για να κάνει μόνο αρνητική κριτική σε σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, όταν κάποιος εκφράζει -με κόσμιο πάντα τρόπο- τη δυσαρέσκειά του για την εταιρεία σας και εσείς επιλέγετε να μην του απαντήσετε και να μην προσπαθήσετε να του αλλάξετε τη γνώμη, τότε το μήνυμα που περνάτε στο κοινό της σελίδας σας είναι ότι δεν ενδιαφέρεστε για τις απόψεις τους και δεν μπορείτε να διαχειριστείτε την αρνητική κριτική.

Λάθος #4: Ανεβάζετε link τα οποία δεν έχουν κάποια δική σας περιγραφή.

Όταν βάλετε ένα link σε ένα καινούργιο post της σελίδας σας, βλέπετε ότι το Facebook τραβάει αυτόματα τα meta data, κοινώς μια εικόνα και μια μικρή περιγραφή της σελίδας στην οποία οδηγεί. Η δουλειά σας όμως δεν πρέπει να τελειώνει εδώ και να πατάτε απλά «Δημοσίευση»!

Για να κάνετε τα posts σας πιο ελκυστικά, αλλά και για να ενισχύσετε την κατάταξη της εταιρείας σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει να προσθέσετε δυο λόγια σχετικά με το τι θα δει ο χρήστης που θα πατήσει το link. Επίσης. χρησιμοποιείστε λέξεις-κλειδιά για καλύτερα αποτελέσματα και αφαιρέστε το URL από την περιγραφή σας για ένα λιγότερο φορτωμένο οπτικά post.