Στο σημερινό άρθρο θα μιλήσουμε για τις διαφορές μεταξύ ενός inbound και ενός συμβατικού website, τα οποία απέχουν... όσο η Γη από το διάστημα! Και επειδή ξέρω ότι βρίσκεστε σε mood διακοπών, θα σας παρουσιάσω αυτές τις διαφορές μέσα από ένα πολύ ενδιαφέρον infographic, για να μπορείτε να το διαβάσετε άνετα και στην παραλία...
Πλησιάζει η εποχή των μεγάλων αλλαγών και αποφάσεων και εσείς καλείστε να πάρετε μια απόφαση για το μέλλον του website σας και κατ' επέκταση της εταιρείας στην οποία εργάζεστε. Να επιλέξετε ένα inbound ή ένα συμβατικό website;
Για να πάρετε τη σωστή απόφαση για την επιχείρησή σας, θα πρέπει πρώτα από όλα να αποφασίσετε ποιους στόχους θέλετε να εξυπηρετεί το website σας και με ποιο τρόπο σκοπεύετε να το χρησιμοποιήσετε. Για παράδειγμα, θέλετε ένα online εργαλείο που να μετατρέπει τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες (leads) σε πελάτες ή απλά να διατηρήσετε μια παρουσία online;
Στη συνέχεια, μόλις απαντήσετε σε αυτό το βασικό ερώτημα θα πρέπει να κατανοήσετε σε βάθος τις διαφορές μεταξύ ενός inbound και ενός συμβατικού website, και να επιλέξετε τον τύπο που πιστεύετε ότι θα εξυπηρετήσει καλύτερα τους στρατηγικούς σας στόχους.
Είστε έτοιμοι να μάθετε ποιο από τα δύο websites μπορεί να στείλει την επιχείρησή σας... σε άλλο γαλαξία;