Υποστηρίζουμε ότι το Inbound Marketing είναι το πλέον αποτελεσματικό εργαλείο για κάθε μικρομεσαία και μεγάλη εταιρεία που ενδιαφέρεται να αυξήσει τα leads της και να μειώσει τα κόστη απόκτησης τους. Διαβάστε μερικά στοιχεία που το επιβεβαιώνουν.
Το Ιnbound Μarketing είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για αντιμετωπίσουν ισχυρότερους αντιπάλους. Παρακάτω θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με το παραδοσιακό Marketing και τους λόγους για τους οποίους μια Inbound Marketing στρατηγική είναι μια συμφέρουσα και αποτελεσματική επιλογή για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Το παραδοσιακό Μarketing έχει πολλά πλεονεκτήματα για τις μεγάλες εταιρείες. Όσο πιο ακριβές είναι οι καμπάνιες τόσο μεγαλύτερη προσοχή μπορούν να αποσπάσουν. Ωστόσο, ο καθορισμός της απόδοσης της επένδυσης (Return of Investment, ROI) είναι πιο περίπλοκος για τις μεγάλες καμπάνιες, ειδικά αν συγκριθεί με τις αναλύσεις που αφορούν στο Ιnbound Μarketing.
Πώς αιτιολογείται αυτό; Οι πελάτες που επισκέπτονται το website και τις landing pages σας, έχουν ήδη αποφασίσει ότι θέλουν να ξοδέψουν χρήματα σε προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρετε. Προσπαθούν απλά να αποφασίσουν που θα ήθελαν να τα ξοδέψουν. Αυτή είναι η πραγματική δύναμη του content και search driving marketing.
Όσον αφορά το ποσοστό σύμφωνα με το οποίο οι επισκέπτες μιας σελίδας μετατρέπονται σε leads (conversion rate), στο ίδιο report αναφέρεται ότι οι leads που επισκέπτονται το site μιας επιχείρησης, μετά από έρευνά τους στο Διαδίκτυο, είναι 8 φορές πιο πιθανό να γίνουν πελάτες της από αυτούς που μαθαίνουν για την επιχείρηση μέσω outbound marketing πρακτικών, όπως το direct mail.
Αυτό το πλεονέκτημα μίας Inbound Marketing Strategy στο conversion rate οφείλεται στο ότι οι επισκέπτες – υποψήφιοι πελάτες ενός εταιρικού site, πριν κατευθυνθούν σε αυτό, έχουν ήδη συλλέξει πληροφορίες για την εταιρεία κατά την έρευνά τους στο Internet. Είχαν, κοινώς, μια ήδη διαμορφωμένη άποψη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας από το περιεχόμενο που βρήκαν στην αναζήτησή τους και είχαν αρχίσει να εμπιστεύονται το brand, πριν αποφασίσουν να προβούν σε κάποια αγορά ή συναλλαγή.
Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν τα εξής 2 πλεονεκτήματα: ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Οι μεγάλες, εδραιωμένες εταιρείες που δουλεύουν χρησιμοποιώντας outbound στρατηγικές είναι πιο δύσκολο να αλλάξουν τακτική. Από την άλλη, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να παίρνουν γρήγορες αποφάσεις όταν καταλάβουν πώς μπορούν να έχουν επιτυχημένα αποτελέσματα.
Η συνεχής και αποδεδειγμένη επιτυχία των Inbound Marketing Services οδήγησε πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να επενδύσουν ένα μεγάλο ποσοστό του προϋπολογισμού τους σε αυτό. Παρόλο που οι μικρές εταιρίες δεν έχουν μεγάλο προϋπολογισμό για το marketing όπως οι μεγάλες εταιρίες, τα χρήματα που επενδύουν αποφέρουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Επίσης, τα στοιχεία της ίδιας έρευνας δείχνουν ότι οι Marketeers που επενδύουν στο εταιρικό blogging είναι 13 φορές πιο πιθανό να δουν θετικό ROI από τις ενεργειές τους, σε σχέση με αυτούς που δεν χρησιμοποιούν κάποια blogging στρατηγική.
Άλλωστε, αυτό που δύσκολα θα σας πει κάποια έρευνα που μελετά παρόμοια στατιστικά στοιχεία είναι πως τα leads που προέρχονται μέσα από μία Inbound στρατηγική, είναι πιο εκπαιδευμένα, πιο υποψιασμένα και σταδιακά μέσω του lead nutrition είναι πιο πιθανά να γίνουν μακροχρόνιοι πελάτες της εταιρείας σας.
Μια άλλη πρόκληση του outbound marketing είναι ότι δεν εντοπίζονται εύκολα τα αποτελέσματα, κάτι που μπορεί να είναι απογοητευτικό αν μια εταιρεία πρέπει να οργανώσει το marketing budget και να αποφασίσει πού θα εστιάσει τις προσπάθειές της.
Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν Inbound Marketing Services μπορούν να παρακολουθήσουν τους leads και τα ποσοστά μετατροπών (conversion rates). Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες βλέπουν ποιες marketing προσπάθειες αποδίδουν, και προσαρμόζουν αναλόγως τις τακτικές τους. Ανεξάρτητα πόσα χρήματα ξοδεύτηκαν για το marketing, κάθε προσπάθεια είναι καλύτερα τοποθετημένη και πιο στοχευμένη από κάθε άλλη που γίνεται μέσω του outbound marketing.
Σύμφωνα με τη HubSpot, οι εταιρείες που ενσωματώνουν Inbound Marketing στρατηγικές θα δουν 25% υψηλότερη απόδοση επένδυσης σε σχέση με εταιρείες που χρησιμοποιούν μόνο outbound marketing μεθόδους. Το content marketing (marketing που εστιάζει στη δημιουργία και τη διανομή χρήσιμου περιεχομένου) έχει καταφέρει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών, καθώς δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να έρθουν σε επαφή με το κοινό τους ευκολότερα και με πιο άμεσο τρόπο.
Συγκριτικά με παλιότερες τεχνικές όπως οι διαφημίσεις σε περιοδικά και οι εμπορικές εκθέσεις, σήμερα ακούγεται παράλογο ότι ξοδεύονται τόσα χρήματα με την ελπίδα ότι ίσως κάποια μέρα ο σωστός πελάτης θα γυρίσει σε εκείνη τη σελίδα, θα δει μια διαφήμιση και θα επιλέξει την εταιρεία σας.
Το Ιnbound Μarketing στοχεύει στην εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος των μικρών εταιρειών στοχεύοντας κατευθείαν εκεί που πρέπει: στον πελάτη που ήδη αναζητά μια εταιρεία που προσφέρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζεται.
Τι περιμένετε λοιπόν; Ξεκινήστε να δημιουργείτε ελκυστικό περιεχόμενο που θα επιμορφώσει, πληροφορήσει και διασκεδάσει τους πιθανούς πελάτες σας. Ίσως αυτό να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε εσάς και στους αντιπάλους σας.