Μάθετε πρώτοι για την πιο αποτελεσματική στρατηγική marketing για εκπαιδευτικούς οργανισμούς, το inbound marketing, και κάντε τη διαφορά στο χώρο της εκπαίδευσης!
Μια φορά και έναν καιρό υπήρχε ένας εκπαιδευτικός οργανισμός που έστελνε στους υποψήφιους μαθητές και στους γονείς τους ενημερωτικό υλικό με το ταχυδρομείο ή διαφημιζόταν στις εφημερίδες. Στη συνέχεια, επένδυσε σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, διαφημίσεις στις στάσεις των λεωφορείων, τηλεφωνήματα και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα όλα τα παραπάνω έφερναν αποτελέσματα.
Όμως, το Internet καθιερώθηκε και άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι σπουδαστές ανακαλύπτουν έναν οργανισμό, μαθαίνουν περισσότερα γι΄ αυτόν και κάνουν την τελική επιλογή τους. Αντί να περιμένουν πότε θα λάβουν το μήνυμά σας, τόσο οι ίδιοι οι μαθητές, όσο και οι γονείς τους, στρέφονται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο για να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Στο σημείο αυτό, το inbound marketing έρχεται για να δώσει μια στοχευμένη και αποτελεσματική λύση στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που θέλουν να εναρμονίσουν τις marketing ενέργειές τους με τη συμπεριφορά των σημερινών καταναλωτών!
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές, outbound πρακτικές που αναφέρθηκαν παραπάνω, το inbound marketing μπορεί να εξασφαλίσει ότι το μήνυμά σας φτάνει πραγματικά στο κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε.
Πιο συγκεκριμένα, το inbound marketing δίνει σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό τη δυνατότητα να μιλήσει στους σπουδαστές και τους γονείς τους για τα θέματα που πραγματικά τους απασχολούν.
Αυτό δεν το λέμε εμείς, αλλά το αποδεικνύουν έρευνες των τελευταίων ετών σχετικά με τo digital marketing στον χώρο της εκπαίδευσης. Ας δούμε δύο ενδεικτικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την αποτελεσματικότητα του inbound marketing:
1) Οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν inbound marketing πρακτικές έχουν 7 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανίσουν υψηλότερο ROI (Return on Investment, απόδοση επένδυσης) σε σχέση με οργανισμούς που ακολουθούν παραδοσιακές marketing τακτικές.
2) Οι ενδιαφερόμενοι που προσελκύονται μέσω Inbound τακτικών είναι 3 φορές πιο πιθανό να ενδιαφέρονται πραγματικά για τον οργανισμό, από αυτούς που εκφράζουν ενδιαφέρον μέσω παραδοσιακών τακτικών (π.χ. cold calling).
Η απάντηση βρίσκεται στο νέο eBook μας το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εντελώς δωρεάν στο τέλος του άρθρου!
Στις σελίδες του θα ενημερωθείτε σχετικά με το inbound marketing και πώς αυτό θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Συγκεκριμένα θα μάθετε:
Τι περιμένετε; Κάντε την αρχή κατεβάζοντας δωρεάν το σχετικό eBook!