Εφόσον διαβάζετε το συγκεκριμένο άρθρο, σίγουρα έχετε ξανασυναντήσει στο διαδίκτυο τη λέξη HubSpot. Τι ακριβώς όμως είναι και γιατί γίνεται τόσος θόρυβος γύρω από αυτό; Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, ας γυρίσουμε λίγο πίσω στο χρόνο.
Θυμηθείτε την εποχή που δεν είχατε smartphone. Ίσως να σας φαίνεται περίεργο, αλλά υπήρξε μια εποχή που τα καρτοτηλέφωνα, οι βομβητές και οι κάμερες μιας χρήσης ήταν μέρος της καθημερινής σας ζωής. Τα ημερολόγια ήταν συνήθως πάνω στο ψυγείο, εκτός και αν είχατε ημερολόγιο τσέπης. Οι φακοί; Συνήθως ήταν στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου ή στο κομοδίνο.
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε, αλλά ξέρετε ήδη πού θέλουμε να καταλήξουμε: το smartphone, ενσωμάτωσε σε μια συσκευή οτιδήποτε χρειάζεστε στην καθημερινή σας ζωή!
Όταν αναφερόμαστε στο Marketing τον 21ο αιώνα, το HubSpot είναι για τη στρατηγική σας ό,τι είναι και το smartphone για την καθημερινότητά σας: διαθέτει ο,τι χρειάζεστε για να κάνετε αποτελεσματικά τη δουλειά σας.
Πρόκειται για μια εξειδικευμένη πλατφόρμα Μarketing Automation. Αυτή η πλατφόρμα συγκεντρώνει κάθε πιθανή τακτική marketing και διανομής που χρειάζεστε για να προσελκύσετε επισκέπτες στο site σας και να μετατρέψετε τους επισκέπτες αυτούς σε leads (άτομα που έχουν προοπτική να γίνουν πελάτες της εταιρείας σας).
Η προσέλκυση επισκεπτών και η μετατροπή τους σε leads αποτελούν τα 2 πρώτα στάδια μιας Inbound Marketing στρατηγικής. Αντί να προωθείτε ανεπιθύμητα marketing μηνύματα σε ένα ανυποψίαστο κοινό, όπως email, έντυπες και τηλεοπτικές διαφημίσεις ή τηλεφωνήματα, οι Ιnbound Marketing στρατηγικές σας δίνουν τη δυνατότητα να προσεγγίσετε στοχευμένα το κοινό που επιθυμείτε.
Σας παρέχει όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για εκτελείτε με επιτυχία όλες τις digital marketing τακτικές (όπως blogging, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενέργειες SEO κ.α.) που αποσκοπούν στην προβολή της εταιρείας σας και την προσέλκυση του κοινού σας.
Περαιτέρω, καταγράφει τις ενέργειες αυτές, ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αξιολογήσετε τα αποτελέσματά τους και να αναγνωρίσετε ποιες από αυτές σας φέρνουν πιο κοντά στους στόχους και το κοινό σας.
Η προσέλκυση του επιθυμητών επισκεπτών στη σελίδα σας είναι ένα απαραίτητο πρώτο βήμα, αλλά αν μείνετε μόνο σε αυτό θα βρεθείτε πολύ μακριά από τους στόχους σας.
Το επόμενο βήμα, όπως αναφέραμε παραπάνω, είναι η μετατροπή των επισκεπτών σε leads. Το HubSpot κάνει εύκολη τη βελτιστοποίηση κάθε σελίδας του website σας, με σκοπό να διευκολύνεται η δημιουργία leads. Σας παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεστε για να φτιάξετε, μεταξύ άλλων, αποτελεσματικά calls-to-action (δείτε την εικόνα παρακάτω), landing pages και εξατομικευμένα emails για συγκεκριμένες λίστες των επαφών σας. Έτσι γλιτώνετε τον κόπο και δεν χρειάζεται να έχετε αμέτρητα εργαλεία, apps και κωδικούς να θυμάστε, για να δημιουργήσετε τους leads που θέλετε.
Αυτά που αναφέραμε μέχρι στιγμής αγγίζουν μόλις την επιφάνεια των δυνατοτήτων του δημοφιλούς Marketing Automation εργαλείου. Καθώς είναι λογισμικό marketing automation, ενημερώνεται αυτόματα και σας δίνει τη δυνατότητα να στείλετε στις επαφές σας το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει τη στιγμή που πρέπει.
«Αυτοί είναι συνεργάτες του HubSpot, οπότε είναι προκατειλημμένοι» σκέφτεστε πιθανότατα αυτή τη στιγμή. Δεν κάνετε λάθος!
Αλλά πώς και κυρίως για ποιους λόγους κάναμε τη συγκεκριμένη επιλογή, όταν στην αγορά υπάρχει πληθώρα από λογισμικά για Marketing Automation;
Αρχικά, συγκρίναμε προσεκτικά τις διάφορες διαθέσιμες επιλογές και προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία καταλήξαμε στην επιλογή του HubSpot και οι λόγοι για την επιλογή αυτή είναι οι εξής: