1 δισεκατομμύριο posts από 30 εκατομμύρια εταιρικές Facebook σελίδες αναλύθηκαν και ρίχνουν φως στους παράγοντες που ευνοούν το πολυπόθητο engagement.
Η ομάδα πίσω από το Buzzsumo, ένα από τα πιο αγαπημένα μας content marketing εργαλεία, θέλησε να βρει τη συνταγή που κάνει ένα Facebook post επιτυχημένο.
Αυτή η συνταγή έχει απασχολήσει κάθε marketer ή ιδιοκτήτη επιχείρησης που διαθέτει εταιρική σελίδα στο Facebook, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα απλά παρατηρώντας τα posts μεγάλων εταιρειών ή brands που συγκεντρώνουν τριψήφιο ή ακόμα και τετραψήφιο αριθμό από Likes, shares και comments.
Ευτυχώς, η έρευνα του Buzzsumo, για την οποία αναλύθηκαν 1 δισεκατομμύριο posts από 30 εκατομμύρια εταιρικές σελίδες, είναι εδώ για να μας λύσει τις απορίες και να μας προσφέρει χρήσιμα συμπεράσματα.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να δείτε τα slides με τα αποτελέσματα της έρευνας είναι να χρησιμοποιήσετε τα βελάκια στο παρακάτω Slideshare.
Ακόμα κι αν τα γραφήματα δεν αποτελούν το δυνατό σας σημείο, μην ανησυχείτε! Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τα πιο σημαντικά ευρήματα, τα οποία μπορείτε να εντάξετε άμεσα στην Facebook στρατηγική σας.
- Τα posts που εμφανίζουν τα μεγαλύτερο engagement είναι αυτά που θέτουν μια ερώτηση στους χρήστες κι αυτά που συνοδεύονται από μία εικόνα.
- Τα post των οποίων το κείμενο δεν ξεπερνά τους 50 χαρακτήρες είναι και τα πιο δημοφιλή.
- Τα video posts, των οποίων τα video έχουν ανέβει απευθείας στο Facebook παρουσιάζουν 6 φορές μεγαλύτερο engagement σε σχέση με τα video posts που οδηγούν σε video του YouTube.
- Οι χρήστες του Facebook δεν φαίνεται να συμπαθούν τα hashtags, καθώς τα posts που δεν τα περιλαμβάνουν είναι πιο engaging σε σχέση με τα posts όπου συναντά κανείς το γνωστό σύμβολο "#".
- Τα posts που δημοσιεύονται το δίωρο μεταξύ 22:00 και 00:00 χαίρουν μεγαλύτερου engagement.
- Τα posts που δημοσιεύονται τις Κυριακές έχουν κατά μέσο όρο καλύτερο engagement. Όπως και στην περίπτωση των posts που δημοσιεύονται τις βραδινές ώρες, η επιτυχία αυτών των posts φαίνεται να οφείλεται στο ότι τη συγκεκριμένα ημέρα υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός.
- Τα posts που οδηγούν σε μακροσκελή άρθρα (πάνω από 1.000 λέξεις) κερδίζουν σε engagement.
- Τα posts με φωτογραφίες μέσω Instagram παρουσιάζουν 23% πιο αυξημένο engagement.
Αν θέλετε να εφαρμόσετε με το σωστό τρόπο τις παραπάνω δοκιμασμένες πρακτικές στην εταιρική σας σελίδα ή θέλετε νέες ιδέες που θα ανανεώσουν την παρουσία σας στο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να κατεβάσετε το eBook μας για το Facebook.
Stay social!