Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει μια Facebook Page στις εταιρείες και τα brands για την προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Καθώς το timeline ενός μέσου χρήστη είναι σαν μια αρένα από αναρτήσεις που συναγωνίζονται η μια την άλλη για την περιορισμένη προσοχή του, πώς θα καταφέρετε να κάνετε το δικό σας post να ξεχωρίσει;
Το κλειδί για την επιτυχία ενός Facebook post είναι να περνάτε το σωστό μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή. Η επιτυχία μιας ανάρτησης δεν είναι θέμα τύχης, αλλά αποτέλεσμα στρατηγικής σκέψης και προετοιμασίας, κατά την οποία θα πρέπει να προσδιορίσετε το ύφος του περιεχομένου που ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες του κοινού στο οποίο στοχεύετε.
Η ποιότητα του περιεχομένου σας σε συνδυασμό με δοκιμασμένες πρακτικές είναι η συνταγή που θα σας οδηγήσει σταδιακά προς την επιτυχία.
Πειραματιστείτε με βάση τις συμβουλές που ακολουθούν, δημιουργήστε νέες αναρτήσεις και μελετήστε τα αποτελέσματα που θα σημειώσουν. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατανοήσετε τι είναι αυτό που θέλει πραγματικά το κοινό σας και θα καταφέρετε να προσελκύσετε νέους leads.
Όλες οι μελέτες σχετικά με το αποτελεσματικό Facebook marketing συνηγορούν στο εξής: τα posts οπτικοακουστικού περιεχομένου σημειώνουν μεγαλύτερο engagement σε σχέση με τα απλά status updates!
Στον κόσμο του Facebook, μια εικόνα δεν είναι μόνο 1000 λέξεις, αλλά μπορεί να μεταφραστεί ακόμα και σε 1000 Likes! Αρκεί να φροντίζετε ώστε τα εικαστικά και τα video που ποστάρετε στη σελίδα σας να είναι σχετικά με το αντικείμενό σας και να συμφωνούν με την αισθητική του brand ή της εταιρείας σας.
Παρότι το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε έως 60.000 χαρακτήρες στο κείμενο του post σας, έχει παρατηρηθεί ότι το κοινό προτιμάει τα posts που κινούνται από 50 έως 100 χαρακτήρες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα μακροσκελές post δεν θα έχει απήχηση, ειδικά εάν έχετε κάτι σημαντικό να επικοινωνήσετε στους fans σας. Απλά αν κρατάτε τις αναρτήσεις σας σύντομες, άμεσες και περιεκτικές, αποφεύγετε επίσης και το «κόψιμο» που επιβάλλει το Facebook στα posts που είναι πάνω από 400 χαρακτήρες, αναγκάζοντας το χρήστη να πατήσει το "See More" για να δει τη συνέχεια.
Έχετε συνδυάσει τα hashtags με το twitter και τα emoticons με τα μηνύματα που ανταλλάσσουν οι έφηβοι μεταξύ τους; Ήρθε η ώρα να βγάλετε προς τα έξω την παιχνιδιάρικη πλευρά σας και να τα χρησιμοποιήσετε για τα posts σας στο Facebook!
Τι θα κερδίσετε; Τα emoticons μπορεί να αυξήσουν τα comments και τα shares σας κατά 33% ενώ οι αναρτήσεις που περιέχουν 1 με 2 hashtags σημειώνουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό.
Προσοχή: Συνιστάται η χρήση και των δυο με μέτρο και μόνο εφόσον ταιριάζουν με το προφίλ της επιχείρησης σας και του κοινού που σας ακολουθεί.
Κεντρίστε το ενδιαφέρον των fans σας κάνοντας τους ερωτήσεις για να μάθετε τη γνώμη τους και τις προτιμήσεις τους. Προσπαθήστε το θέμα της ερώτησης σας να μπορεί να δημιουργήσει ένα διάλογο μεταξύ των σχολιαστών της ανάρτησης.
Επίσης, μην φοβηθείτε να λάβετε μέρος στο διάλογο εάν σας δοθεί η ευκαιρία ή αν χρειαστεί να απαντήσετε στο ερώτημα κάποιου fan σας. Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε την ανθρώπινη πλευρά σας, κάτι το οποίο θα εκτιμήσουν το ίδιο τόσο οι υπάρχοντες όσο και οι πιθανοί πελάτες σας.
Οι αναρτήσεις που ποστάρονται μετά τις 17:00 έχει παρατηρηθεί ότι σημειώνουν 11% μεγαλύτερο engagement σε σχέση με τα posts που ανεβαίνουν στο χρονικό διάστημα μεταξύ 9:00 και 17:00.
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι ώρες αυτές είναι οι καλύτερες και για εσάς. Μπορείτε να ξεκινήσετε ανεβάζοντας περιεχόμενο στο διάστημα 17:00 με 1:00. Στη συνέχεια, τεστάρετε τις επιδόσεις των posts σας σε άλλες ώρες της ημέρας και συγκρίνοντας τα αποτελέσματα, θα ανακαλύψετε ποια είναι η κατάλληλη ώρα για να ανεβάζετε τα posts σας.
Οι Facebook διαγωνισμοί έχουν πολλά οφέλη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η αύξηση του engagement της σελίδας σας. Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι διαγωνισμών, αλλά ένας διαγωνισμός on post είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός.
Δημιουργήστε ένα post που καλεί τους χρήστες να κάνουν Like, Comment ή Share, για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε το έπαθλο του νικητή, αλλά και το χρονικό διάστημα στο οποίο μπορεί κανείς να λάβει μέρος. Εναλλακτικά, μπορείτε να τους καλείτε να δημιουργήσουν δικό τους περιεχόμενο (User Generated Content), όπως το να τραβήξουν μια φωτογραφία και να την κάνουν post στη σελίδα σας.
Αναδείξτε το νικητή μέσω κλήρωσης και δημιουργήστε ένα νέο post, όπου ανακοινώνετε το όνομά του και προτρέπετε το κοινό σας να μείνει συντονισμένο στη σελίδα σας για μελλοντικούς διαγωνισμούς.