Εν έτει 2014, η παρουσία μιας εταιρείας ή ενός brand στα social media με τη μορφή Facebook Business Page είναι ένα βασικό στοιχείο της digital marketing στρατηγικής. Μια εταιρική σελίδα στο Facebook έχει πολλαπλά οφέλη για την επιχείρησή σας μεταξύ των οποίων είναι η προβολή της σε μεγαλύτερο κοινό και η δυνατότητα συλλογής πληροφοριών για τις προτιμήσεις των ανθρώπων στους οποίους απευθύνεστε.
Καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και brands αποκτούν τη δική τους Facebook page, αυτό που αλλάζει δραστικά είναι η επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και κοινού. Η αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο διευκολύνεται και γίνεται πιο άμεση, όμως παράλληλα γίνεται επιτακτική και η ανάγκη για δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου, που θα κάνει τη σελίδα σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στον καταιγισμό πληροφοριών που αποτελεί το timeline κάθε fan σας.
Δείτε παρακάτω ένα Infographic με τα Do's και τα Dont's για να εκμεταλλευτείτε σωστά όλες τις marketing δυνατότητες που σας προσφέρει το Facebook, να συντηρήσετε το ενδιαφέρον των fan σας, χωρίς να τους εκνευρίσετε, και να κερδίσετε νέους fan στην πορεία. (via Hubspot)
Αν σας ενδιαφέρουν οι μέθοδοι προώθησης στο Facebook, διαβάστε το άρθρο μας για την προσέλκυση υποψήφιων πελατών