Πέρα από την καθημερινή επαφή με τους fans και τη δημιουργία awareness για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας σου, το Facebook σου δίνει κι άλλες δυνατότητες που μπορεί να αγνοούσες μέχρι τώρα, αλλά όχι πια!
Το Facebook, εκτός από βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι και ένα δυνατό όπλο στα χέρια των μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων που θέλουν να συνδεθούν με το κοινό στο οποίο στοχεύουν.
Όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και ελάχιστα με μια εταιρική Facebook σελίδα γνωρίζουν καλά ότι οι δυνατότητες που προσφέρει για την προβολή μιας επιχείρησης είναι πολλές, είτε πρόκειται για τη συχνή ανάρτηση post ή τη δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook.
Μάθε 4 τρόπους για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη social πλευρά του digital marketing!
Το Facebook είναι ένα μέσο για να εκφράζει κανείς τις απόψεις του και να τις μοιράζεται με άλλους. Γιατί να μην δώσεις τη δυνατότητα και στους πελάτες σου να πουν τη γνώμη τους για την εταιρεία σου; Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσεις πολύτιμο feedback και παράλληλα οι καλές κριτικές θα λειτουργούν σαν μαγνήτης νέων πελατών!
Για να ενεργοποιήσεις τα reviews, κάνε κλικ στο About και στην επιλογή Category διάλεξε το Local Businesses, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις τι θέλει κάποιος από σένα από το να τον ρωτήσεις. Το Facebook σου δίνει την ευκαιρία να κάνεις το ίδιο με τους fans της σελίδας σου!
Σύμφωνα με έρευνα του Kissmetrics τα posts με ερωτήσεις έχουν 100% περισσότερα comments από τα απλά status updates! Γι' αυτό ξεκίνα τις ερωτήσεις - αλλά με μέτρο, σε κανέναν δεν αρέσει η ανάκριση - ακολουθώντας το παρακάτω παράδειγμα:
(Πηγή: Social Media Examiner)
Παραδέξου το: σίγουρα παρακολουθείς τις Facebook σελίδες των εταιρειών που ανήκουν στον κλάδο σου! Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό, προβάλλοντας παράλληλα τη δική σου εταιρεία;
Φυσικά, αλληλοεπιδρώντας με το περιεχόμενο που αναρτούν! Για παράδειγμα, αν διαβάζεις πιστά ένα εταιρικό blog και έχεις εποικοδομητικές παρατηρήσεις ή ακόμα και ενστάσεις για κάποιο άρθρο, μπορείς να αφήσεις ένα comment στο αντίστοιχο Facebook post χρησιμοποιώντας την εταιρική σου σελίδα.
Αν αναρωτιέσαι τι κερδίζεις με ένα τέτοιο comment, σκέψου απλά ότι όποιος βλέπει το σχόλιό σου μπορεί να κατευθυνθεί αμέσως στη Facebook page σου, να γνωρίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και πιθανότατα να μετατραπεί σε fan σου!
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για να λάβουν πληροφορίες ή να ζητήσουν βοήθεια σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αν τους αγνοείς είναι σαν να μην σηκώνεις το εταιρικό σου τηλέφωνο ή να κάνεις ότι δεν βλέπεις έναν πελάτη που μπήκε στο κατάστημά σου.
Ένα μήνυμα στο inbox της εταιρικής σου σελίδας ή ένα post στο wall είναι πολύ πιθανό να προέρχεται από έναν εν δυνάμει πελάτη, ο οποίος κάνει την - καθιερωμένη πλέον - διαδικτυακή έρευνά αγοράς του για να καταλήξει σε μια συμφέρουσα γι' αυτόν επιλογή.
Επίσης, τα posts ή σχόλια που εκφράζουν ερωτήσεις και μένουν αναπάντητα δημιουργούν αυτόματα μια όχι και τόσο κολακευτική εικόνα για το επίπεδο εξυπηρέτησης μια εταιρείας.
Τέλος, το Facebook ενσωμάτωσε πρόσφατα ένα νέο feature που δείχνει στους επισκέπτες μιας εταιρικής Facebook σελίδας πόσο γρήγορα θα λάβουν απάντηση αν στείλουν το μήνυμά τους. Αν απαντήσεις το 90% των μηνυμάτων που λαμβάνει η σελίδα σου μέσα στα πρώτα 5 λεπτά από την ώρα λήψης τους, τότε θα ενεργοποιήσεις την ένδειξη "Very Responsive"!
Αποτέλεσμα: με το μπαίνει κάποιος στη σελίδα σου αισθάνεται αμέσως ότι η εξυπηρέτησή του είναι σε καλά χέρια και δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης που μπορεί να αποτελέσει βάση για μια μελλοντική αγορά.
Το Facebook, συντονισμένο καθώς είναι στις ανάγκες των marketers και των brands, δεν σταματά να πειραματίζεται και να ενσωματώνει χαρακτηριστικά και εργαλεία που κάνουν την εταιρική Facebook σελίδα να αποτελεί ένα πρώτης τάξεως μέσο για την προβολή μιας επιχείρησης.
Δεν είναι κρίμα να μην ξέρεις το σωστό τρόπο για να τα χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά;