Τα αποτελέσματα της έρευνας της TailWind "Ad Blocking in Greece" ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα. Με τη χρήση ad blocking να ανέρχεται στο 19,6% στην Ελλάδα, ποιες είναι οι επιλογές των εταιρειών και τον brands για την αποτελεσματική online προβολή τους;
Την προηγούμενη εβδομάδα θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ζήτημα του Ad Blocking είχε την τιμητική του. Από τη μία, η πανέξυπνη καμπάνια του Netflix για την τηλεοπτική σειρά Black Mirror που απευθυνόταν αποκλειστικά στους χρήστες Ad Blocker. Από την άλλη, η έρευνα "Ad Blocking in Greece" της TailWind, η οποία ήρθε για να ρίξει φως στη χρήση προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων στη χώρα μας, αλλά και στους λόγους για τους οποίους οι χρήστες στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς αυτά.
Ας δούμε μερικά από τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας:
Αυτό που μπορούμε να πούμε πλέον με σιγουριά είναι ότι γνωρίζουμε τι ΔΕΝ θέλουν! Κι όπως είναι ξεκάθαρο από τα ευρήματα της έρευνας, δεν θέλουν να διακόπτεται η πλοήγησή τους από διαφημίσεις, οι οποίες ουσιαστικά τους «επιβάλλονται», μειώνουν την ταχύτητα με την οποία φορτώνει ένα site και, όχι μόνο δεν τραβάνε το ενδιαφέρον, αλλά εκνευρίζουν τους χρήστες, οδηγώντας τους έτσι στη λύση του ad blocking.
Συνεπώς, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρείες, τα digital agencies και οι publishers θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους, επιλέγοντας λύσεις που δεν ενοχλούν τους χρήστες.
Τι δεν ενοχλεί τους χρήστες; Το χρήσιμο, personalized περιεχόμενο που λύνει τα προβλήματά τους και δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε αυτούς και το διαφημιζόμενο brand. Γι' αυτό, όλο και περισσότερες εταιρείες και brands, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας, υιοθετούν content και inbound marketing πρακτικές για την αποτελεσματική προβολή τους, αποκτούν το δικό τους εταιρικό blog και απομακρύνονται από τις παραδοσιακές outbound πρακτικές, τα takeover banners και τα pop-up ads.
Δυο ενθαρρυντικά αποτέλεσμα της έρευνας, τα οποία υποστηρίζουν αυτά που μόλις αναφέραμε παραπάνω, είναι τα εξής:
Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι η παραγωγή περιεχομένου, το οποίο βασίζεται στις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεται ένα brand ή μια εταιρεία, γίνεται επιτακτική ανάγκη για μια αποτελεσματική online παρουσία που θα κερδίσει ακόμα και τους πιο «σκληροπυρηνικούς» χρήστες ad blocker!
Και μια inbound marketing στρατηγική μπορεί να καταφέρει ακριβώς αυτό: να προσελκύσει χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας και να τους μετατρέψει σε πελάτες, προσφέροντάς τους το περιεχόμενο που επιθυμούν, τη στιγμή που το επιθυμούν.
Δεν πιστεύετε ότι ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε τι μπορεί να προσφέρει στη δική σας εταιρεία; Τα eBooks που έχουμε ετοιμάσει είναι το ιδανικό σημείο εκκίνησης!