Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

Η επίδραση του blogging στο ROI του Inbound Marketing σε 4 γραφήματα

Written by Marlen Derian | 18 Μαρ 2015

Το εταιρικό blogging είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο μιας εταιρείας για να εκτελέσει αποτελεσματικά μια Inbound Marketing στρατηγική. Διαβάστε εδώ γιατί το corporate blogging είναι απαραίτητο για την εταιρεία σας.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικά στατιστικά στοιχεία για την επίδραση του Inbound Marketing διεθνώς, σύμφωνα με την έρευνα του HubSpot, State Of Inbound 2014.

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον στοιχείο είναι το ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο blogging είναι 13 φορές πιο πιθανό να έχουν θετικό ROI.

Η σημασία των blogs σαν πηγή προσέλκυσης νέων leads

Τα blogs αποτελούν επίσης μια πολύ σημαντική πηγή προσέλκυσης leads για τους marketers, για το τελευταίο εξάμηνο του 2014, αμέσως μετά τα social media, το SEO και το Email Marketing.

Η σημαντικότητά τους αυξάνει αν σκεφτούμε ότι το blog αποτελεί συνήθως το κεντρικό σημείο γύρω από το οποίο δημιουργούμε περιεχόμενο που δημοσιεύουμε στα social media. Επίσης, αποτελεί το εργαλείο που δημιουργεί την πρώτη μας επαφή με τους παραλήπτες των email marketing ενεργειών μας, ενώ βοηθάει σημαντικά στο SEO μιας ιστοσελίδας.

πηγή: State Of Inbound 2014

To συχνό blogging αυξάνει το ROI από το Inbound Marketing

Το 82% των marketers που έχουν καθημερινή ενημέρωση του blog τους βλέπουν θετική απόδοση των Inbound Marketing προσπαθειών τους. Το νούμερο αυτό μειώνεται, αλλά παραμένει πολύ υψηλό όσο μειώνεται η συχνότητα των blog posts.

 

 πηγή: State Of Inbound 2014

Το blogging είναι η πιο σημαντική δραστηριότητα για τις εταιρείες με υψηλό ROI

Η παραγωγή περιεχομένου για το εταιρικό blog είναι η πιο αποδοτική δραστηριότητα για τις εταιρείες με το μεγαλύτερο ROI από το Inbound Marketing.

Τα αποτελέσματα ενδεχομένως να αλλάζουν λίγο, ανάλογα το Industry, αλλά οι εταιρείες που έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα από το Inbound Marketing επιλέγουν το blogging, το SEO και τη διανομή του περιεχομένου τους σαν τις βασικές τους προτεραιότητες, για να ξεκινήσουν ή να ενισχύσουν την Inbound Marketing στρατηγική τους. Και οι 3 δραστηριότητες συνδέονται και σίγουρα ενισχύονται από ένα επιτυχημένο εταιρικό blog.

πηγή: State Of Inbound 2014

Εξίσου σημαντικό το blogging για B2B και B2C εταιρείες

Στο παρακάτω γράφημα βλέπουμε πόσο σημαντική είναι η δημιουργία περιεχομένου για blog ανά τύπο εταιρείας, είτε B2B είτε B2C. Τα αποτελέσματα δεν διαφοροποιούνται σημαντικά, ενώ βλέπουμε ότι το SEO είναι επίσης πολύ σημαντικό.