Μάθετε πώς μια προσεγμένη Digital Marketing στρατηγική θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους πελάτες από τη διεθνή αγορά και να εκπληρώσετε τους εξαγωγικούς σας στόχους.
Οι εξαγωγές, ειδικά για μία ελληνική εταιρεία σαν τη δική σας, είναι ένας πολύ κρίσιμος και ανταγωνιστικός τομέας, στον οποίο αρκετές εταιρείες στηρίζουν σε σημαντικό βαθμό την ανάπτυξη ή ακόμα και την ύπαρξή τους. Το Digital Marketing αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό και κρίσιμο πεδίο στο οποίο πρέπει να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία, ώστε να έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Το 1999, ο Bill Gates είχε δηλώσει σε συνέντευξή του ότι «το Ίντερνετ είναι η πλατεία του αυριανού παγκόσμιου χωριού». 26 χρόνια μετά, η δήλωση αυτή αποτελεί πραγματικότητα και οι αγορές, όπου μπορεί να διαθέσει μια εταιρεία τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες της, δεν προσδιορίζονται και δεν περιορίζονται από τα στενά γεωγραφικά όρια του παρελθόντος. Η δυναμική του Διαδικτύου στην πραγματοποίηση εξαγωγών αυξάνεται διαρκώς.
Είναι δεδομένο πως το Internet δίνει την ευκαιρία σε εταιρείες να προβάλλουν και να προωθήσουν με επιτυχία τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες τους σε αγορές όπου δεν έχουν φυσική παρουσία. Σύμφωνα με έρευνες, το 89% των καταναλωτών πραγματοποιεί έρευνα στο Διαδίκτυο πριν αποφασίσει να προβεί σε κάποια αγορά. Συνεπώς, το πρώτο πράγμα που θα κάνει ο μέσος αγοραστής που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλετε να εξάγετε, είναι να χρησιμοποιήσει τις μηχανές αναζήτησης για να βρει σχετικές πληροφορίες.
Αν στοχεύετε σε διεθνείς αγορές, λαμβάνοντας υπόψιν σας τα παραπάνω, καταλαβαίνετε ότι το να έχετε απλά μια δίγλωσση εταιρική ιστοσελίδα δεν είναι αρκετό για να καταφέρετε να προσεγγίσετε το κοινό σας. Ακόμα κι αν έχετε πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται για να ξεκινήσετε την εξαγωγική σας δραστηριότητα (χαρτογράφηση της αγοράς, έρευνα του ανταγωνισμού, σύνταξη business plan κτλ.), αυτές δεν αρκούν για να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στην παγκόσμια αγορά του Διαδικτύου. Το μυστικό για μια επιτυχημένη online παρουσία είναι να βρίσκεστε στο σωστό σημείο, την κατάλληλη στιγμή!
Πώς θα καταφέρετε να αυξήσετε με επιτυχία τις εξαγωγές σας;
Αρχικά φέρνοντας στο web site σας επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
Υιοθετώντας ορθές πρακτικές Search Engine Optimization (SEO), το website σας θα ανεβαίνει πιο ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Έτσι, το κοινό σας θα το βρίσκει ευκολότερα, αυξάνοντας έτσι, όχι μόνο την επισκεψιμότητά του, αλλά και τις πιθανότητες να μετατραπούν οι επισκέπτες αυτοί σε πελάτες σας.
Όμως, για να έχετε μια αποτελεσματική εξαγωγική ιστοσελίδα, θα πρέπει να είναι σωστά σχεδιασμένη, ακολουθώντας σύγχρονα πρότυπα web design, ώστε να είναι λειτουργική, προσβάσιμη από όλες τις συσκευές και να προσφέρει μια εύχρηστη εμπειρία περιήγησης σε κάθε επισκέπτη, ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσής του. O συνδυασμός των SEO ενεργειών και του προσεγμένου design είναι η συνταγή για να καταφέρετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας.
Οι επισκέπτες πρέπει όμως να μετατραπούν σε πελάτες.
Ο τελικός σας στόχος δεν είναι άλλος από τις πωλήσεις. Άρα η επιτυχία μιας digital marketing στρατηγικής, για την αύξηση των εξαγωγών σας, κρίνεται από την αποτελεσματική απόκτηση νέων πελατών μέσω online ενεργειών. Αφού καταφέρετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, οι προσπάθειες σας πρέπει να στοχεύσουν στη μετατροπή των νέων επισκεπτών σας σε πελάτες.
Κατεβάστε τον δωρεάν οδηγό μας για την πλατφόρμα Marketing Automation της Hubspot που βοηθά επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να αυξήσουν την επισκεψιμότητα αλλά και τις πωλήσεις τους.