Μπορεί να μην είχαμε και στο χωριό μας Black Friday, όπως λέει μια διαφήμιση γνωστού πολυκαταστήματος όμως, η αλήθεια είναι ότι, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ελληνικά e-shops και καταστήματα παρατείνουν την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων με αφορμή το ξενόφερτο Black Friday. Εσείς;
Ακόμα κι αν δεν το είχατε προγραμματίσει είναι λογικό να έχετε επηρεαστεί από τις καμπάνιες που αρχίζουν σιγά σιγά να κατακλύζουν το timeline στο Facebook, το Inbox αλλά και τις Αρχικές Σελίδες μεγάλων websites. Δεν πειράζει που το αποφασίσατε αργά, αρκεί που το αποφασίσατε!
Το Black Friday καθιερώθηκε την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και σηματοδοτεί την έναρξη των αγορών κατά τη γιορτινή περίοδο. Φέτος πέφτει στις 24 Νοεμβρίου και παρακάτω θα δείτε μερικά εύκολα tips της τελευταίας στιγμής που προλαβαίνετε να υλοποιήσετε, ώστε να κάνετε ακόμα περισσότερες πωλήσεις!
Μην περιμένετε έως τις 23 Νοεμβρίου για να ανακοινώσετε σε παλιούς, νέους και εν δυνάμει πελάτες σας ότι η Black Friday θα έρθει και στο δικό σας e-shop!
Δημιουργήστε ένα πολύ δυνατό subject line που θα τραβήξει την προσοχή τους και φροντίστε να στείλετε το email σας την κατάλληλη ώρα.
Ξεκινήστε από σήμερα να ανεβάζετε teaser posts που να ενημερώνουν ότι σύντομα θα ανακοινωθούν οι προσφορές για το Black Friday ώστε να δημιουργήσετε την επιθυμητή προσμονή. Τα posts στα social media θα πρέπει να συνεχίσουν τόσο κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων όσο και μετά από τη Black Friday για να ενισχυθούν οι πωλήσεις.
Είναι πολύ σημαντικό να δημοσιεύετε τα posts σας τις ώρες που ξέρετε ότι το κοινό σας βρίσκεται στα social media, να μην αφήνετε κανένα σχόλιο αναπάντητο και φυσικά τα posts σας να περιλαμβάνουν ένα CTA που να οδηγεί το χρήστη να μάθει περισσότερα ή να επισκεφθεί το e-shop σας.
Οι περισσότεροι καταναλωτές είναι αναποφάσιστοι. Ιδιαίτερα στις περιόδους εκπτώσεων τους αρέσει να κάνουν πρώτα μια έρευνα αγοράς, να συγκρίνουν τιμές και έπειτα να αποφασίζουν, ώστε να είναι σίγουροι ότι σκόραραν το καλύτερο deal.
Προσθέτοντας τόσο στην αρχική σελίδα του e-shop όσο και στις εσωτερικές σελίδες των προϊόντων, στα emails και στα social media ένα χρονόμετρο που λέει ότι η προσφορά λήγει για παράδειγμα σε 2 ημέρες, 6 ώρες και 15 δευτερόλεπτα δημιουργείτε στον επισκέπτη ένα αίσθημα βιασύνης.
Πηγή: Shopify
Νιώθοντας λοιπόν ότι μπορεί να χάσει αυτήν την τόσο καλή προσφορά ο επισκέπτης καλείται να πάρει μια απόφαση γρήγορα και να πατήσει το κουμπί της αγοράς!
H περίοδος των εκπτώσεων όπως το Black Friday είναι ιδανική για να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα στους πελάτες σας σε καλύτερη τιμή, μέσω ενός πακέτου προσφοράς. Δημιουργήστε συνδυασμούς 3-4 προϊόντων που ταιριάζουν μεταξύ τους και προσφέρετέ το σαν πακέτο με έκπτωση στο σύνολο της τιμής.
Πηγή: Sony
Φροντίστε το μήνυμά σας να δείχνει ξεκάθαρα τα οφέλη για τον αγοραστή ώστε να τον πείσει να αγοράσει και μην ξεχάσετε να αναφέρετε ότι πρόκειται για μια περιορισμένης διάρκειας προσφορά ή ότι ενδεχομένως να υπάρχει έλλειψη σε κάποια προϊόντα. Όλες αυτές οι πληροφορίες θα κάνουν τον επισκέπτη να αποφασίσει πιο γρήγορα.
Η ανακοίνωση μιας μικρότερης προσφοράς/έκπτωσης αστραπή σε προϊόντα που δεν συμμετέχουν στο Black Friday, λίγες μέρες πριν το Black Friday, ενδυναμώνουν την ανυπομονησία των καταναλωτών και βοηθούν στην καλύτερη προώθηση της ενέργειας.
Πηγή: newegg
Επίσης, με αφορμή το Flash Sale μπορείτε να αποκαλύψετε και τα προϊόντα που θα είναι διαθέσιμα με έκπτωση την ημέρα του Black Friday ώστε να προετοιμάσετε το κοινό σας για το μεγάλο γεγονός!
Τι περιμένετε; Επιλέξτε τα προϊόντα που μπορείτε να διαθέσετε με έκπτωση ισάξια του Black Friday και βάλτε στο πρόγραμμα τις παραπάνω πρακτικές, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε και γιατί όχι… να ξεπουλήσετε!