Το αν αυτό είναι σωστό ή όχι, μπορεί να το αποφασίσει ο καθένας για τον εαυτό του. Αυτό που όμως δεν μπορεί κανείς πλέον να αμφισβητήσει είναι πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το internet στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου, είτε σαν πηγή πληροφόρησης είτε σαν μέσο αλληλεπίδρασης, ακόμα κι όταν πρόκειται για την υγεία του.
Επομένως, εάν εργάζεστε σε κάποιο οργανισμό υγείας και θα σας ενδιέφερε να τονώσετε την online παρουσία σας και να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητά της με τη βοήθεια του digital marketing, δοκιμάστε να εφαρμόσετε για αρχή τις 3 βασικές πρακτικές που ακολουθούν και δείτε άμεσα αποτελέσματα:
1. Προσφέρετε παρόμοια εμπειρία χρήσης από οποιαδήποτε συσκευή.
Σκεφτείτε πόσες φορές χρησιμοποιείτε το κινητό ή το tablet αντί για τον υπολογιστή ή το laptop προκειμένου να αναζητήσετε μια πληροφορία στο Google. Τώρα σκεφτείτε πόσες φορές φεύγετε δυσαρεστημένοι από ένα website γιατί είτε δεν φορτώνει είτε οι πληροφορίες εμφανίζονται πολύ μικρές και δεν μπορείτε να τις διαβάσετε κ.ο.κ. Μόνο αν μπείτε στη θέση του επισκέπτη του website σας θα καταλάβετε γιατί το responsive design είναι μια στρατηγική κίνηση για την επιχείρηση που εργάζεστε.
Το responsive design εξασφαλίζει παρόμοια εμπειρία χρήσης ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί ο εκάστοτε επισκέπτης. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που θα μπει από το κινητό του να δει ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας ή εάν υπάρχει η δυνατότητα να κλείσει κανείς ραντεβού με γιατρό θα βρει την σχετική πληροφορία άμεσα. Βελτιστοποιώντας λοιπόν το website σας έχετε τη δυνατότητα να βελτιώσετε την εμπειρία του επισκέπτη σε περισσότερες από μία συσκευές.
2. Ενισχύστε το SEO για να οδηγήσετε το online κοινό στην επιχείρησή σας.
Γνωρίζοντας ότι το ευρύ κοινό χρησιμοποιεί τις μηχανές αναζήτησης για να βρει ιατρικές πληροφορίες καταλαβαίνετε ότι η υλοποίηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής SEO είναι επιτακτική. Δημιουργώντας περιεχόμενο έχοντας στο μυαλό σας τον επισκέπτη του website σας και τις ανάγκες του, θα «βοηθήσετε» τις μηχανές αναζήτησης να αναδείξουν αυτό το περιεχόμενο και να το προβάλλουν όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια σχετική αναζήτηση. Όσο πιο επιτυχημένη είναι η SEO στρατηγική σας, τόσες περισσότερες είναι οι πιθανότητες οι σελίδες σας να εμφανίζονται σε υψηλότερη θέση από αυτές του ανταγωνισμού και άρα να αποτελούν πρώτη επιλογή για τον εκάστοτε χρήστη.
3. Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο για να προσελκύσετε το κοινό σας.
To SEO δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο. Εάν θέλετε λοιπόν να ξεχωρίσετε στον τομέα της υγείας και να δείτε τα κέρδη σας να αυξάνονται θα πρέπει να φροντίσετε όχι μόνο να εμφανίζεται το website σας ψηλά στις αναζητήσεις, αλλά και να προσελκύετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε προσφέροντάς τους το κατάλληλο περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή - τη στιγμή δηλαδή που πραγματοποιούν κάποια αναζήτηση.
Εφαρμόζοντας τις παραπάνω πρακτικές θα είστε σε θέση να διαπιστώσετε αρχικά μια μεγάλη κίνηση στο website σας και έπειτα με τις κατάλληλες ενέργειες, να γνωρίσετε καλύτερα το κοινό σας και να το μετατρέψετε σε πελάτη. Θέλετε να μάθετε τη συνταγή της επιτυχίας για τα websites οργανισμών υγείας; Κατεβάστε το δωρεάν eBook που βρίσκεται παρακάτω και δείτε παραδείγματα επιτυχημένων πρακτικών από 8 website οργανισμών υγείας, ανάμεσα στα οποία είναι και το νέο #madebywedia website του Henry Dunant Hospital Center.