Αν ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που όταν ασχολούνται με κάτι θέλουν να γνωρίζουν τα πάντα γύρω από αυτό, τότε οι 8 συμβουλές αυτού του άρθρου για τη διαφήμιση στο Facebook σας αφορούν.
Όπως υποσχέθηκα στο αμέσως προηγούμενο άρθρο με τις 5 απλές συμβουλές για διαφήμιση στο Facebook, επιστρέφω σήμερα για να μπούμε λίγο στα βαθιά! Ακολουθούν 8 advanced πρακτικές για να οργανώσετε τις πιο ολοκληρωμένες κι αποτελεσματικές Facebook ads καμπάνιες. Πάρτε βαθιά ανάσα, ξεκινάμε!
Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Facebook για να στοχεύσουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό μόνο με βάση τα ενδιαφέροντα (interests). Μια άλλη τακτική που δεν υιοθετείται συχνά, παρότι είναι αρκετά αποτελεσματική είναι το targeting με βάση τις συμπεριφορές των χρηστών (behaviors).
Όπως φαίνεται και στην παραπάνω εικόνα, μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένα behaviors, όπως το Console Gamers (άτομα που παίζουν παιχνίδια σε κονσόλες όπως το Xbox), το Primary Browser (το είδος του browser που χρησιμοποιεί ο χρήστης για να συνδεθεί στο Facebook) κ.ο.κ.
Όπως ισχύει και για την περίπτωση των interests, καλό είναι να χωρίσετε τα behaviors σε θέματα και να δημιουργήσετε ξεχωριστά ad sets για κάθε θέμα.
Αν η εταιρεία σας ειδικεύεται σε προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο εργασιακό κλάδο, το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που εργάζονται στον κλάδο αυτό.
Για να στοχεύετε τις διαφημίσεις σας βάσει χρήσιμων δημογραφικών στοιχείων, πηγαίνετε στα settings των ad sets που έχετε δημιουργήσει, κάντε κλικ στο More Demographics και επιλέξτε το δημογραφικό στοιχείο που σας ενδιαφέρει. Για το παράδειγμα που δώσαμε παραπάνω, το δημογραφικό στοιχείο που θα σας ενδιέφερε είναι η εργασία (Work), όπως απεικονίζεται και στην παρακάτω εικόνα.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι απέγιναν όσοι επισκέφθηκαν το website σας και έφυγαν από αυτό χωρίς να σας δώσουν τα στοιχεία τους ή να μετατραπούν σε πελάτες σας;
Είναι πολύ πιθανό να μην είναι σίγουροι ακόμα για το αν θέλουν να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά ή μπορεί να συγκρίνουν τις τιμές σας με αυτές του ανταγωνισμού. Πώς θα τραβήξετε το ενδιαφέρον τους και θα τους φέρετε πίσω σε εσάς;
Με το Facebook remarketing pixel! Διαλέξτε τους επισκέπτες του website σας, στοχεύστε σε αυτούς και θυμίστε τους το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Για να ενεργοποιήσετε το remarketing pixel, μπείτε στο Ad Manager, κάντε κλικ στο Audiences και μετά κάντε κλικ στο Create Audience. Στη συνέχεια, επιλέξτε Custom Audience και Website Traffic, όπως απεικονίζεται στην παρακάτω εικόνα, για να δημιουργήσετε βήμα προς βήμα το δικό σας remarketing pixel.
Μόλις είναι έτοιμος ο κώδικας και τον εγκαταστήσετε στο footer του website σας, κατευθυνθείτε πάλι στο Website Traffic menu και επιλέξτε το People Who Visit Specific Web Pages. Τώρα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα ατόμων που επισκέφθηκαν μια συγκεκριμένη σελίδα του website σας και να στοχεύσετε σε αυτούς ή να τους αποκλείσετε από την καμπάνια σας.
Αυτοί που πρέπει σίγουρα να αποκλείσετε είναι όσοι έχουν επισκεφθεί μια thank-you page σας, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν ήδη μετατραπεί σε leads ή έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά.
Ας υποθέσουμε ότι το προϊόν που θέλετε να διαφημίσετε είναι μια γυναικεία αντιρυτιδική κρέμα και ότι δεν έχετε στοχεύσει τις διαφημίσεις σας στο συγκεκριμένο φύλο (γυναικείο) και την ηλικιακή ομάδα που αφορά (γυναίκες άνω των 35). Δεν πιστεύετε ότι αυτή η παράλειψη συνιστά χάσιμο χρόνου και χρήματος για εσάς;
Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε ποια ηλικιακή ομάδα και ποιο φύλο αποτελεί τους ιδανικούς αγοραστές σας είναι να κατευθυνθείτε στον Ad Manager. Κάντε μια ανασκόπηση των αποτελεσμάτων των παλαιότερων διαφημίσων σας, κάνοντας κλικ στο Breakdown.
Εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να πραγματοποιήσετε ένα αποτελεσματικό targeting. Θα σας συμβούλευα αυτό να είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνετε μόλις διαβάσετε αυτό το άρθρο και να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας βάσει των νέων πληροφοριών που θα έχετε στη διάθεσή σας.
To lookalike audience είναι μια λίστα ατόμων, των οποίων τα χαρακτηριστικά είναι παρόμοια με αυτά των ατόμων που αποτελούν το custom audience του website σας. Tα lookalike audiences είναι, όπως θα έχετε καταλάβει ήδη, μια «δεξαμενή» υποψήφιων πελατών για την εταιρεία σας.
Για να δημιουργήσετε ένα lookalike audience και να κάνετε target σε αυτό, κάντε κλικ στο Audiences, επιλέξτε Create Audience και στη συνέχεια κάντε κλικ στο Lookalike Audience, όπως φαίνεται παρακάτω.
Κατόπιν, επιλέγετε τη χώρα προέλευσης (Country), καθώς και το μέγεθος του lookalike audience. Μην ξεχνάτε ότι όσο μικρότερο Αudience Size επιλέξετε, τόσο πιο στοχευμένη θα είναι η καμπάνια σας!
Για να δημιουργήσετε το δικό σας Custom Advertising Audience στο Facebook με βάση μια λίστα με email υποψήφιων πελατών σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να φτιάξετε ένα αρχείο .csv ή .txt, το οποίο να περιλαμβάνει μόνο τα email αυτά (ένα ανά σειρά) και καμία άλλη πληροφορία.
Μόλις το αρχείο αυτό είναι έτοιμο, ακολουθήστε τη γνωστή πλέον διαδρομή Audiences>Create Audience>Custom Audience.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Customer List, όπως απεικονίζεται παρακάτω. Από εδώ και πέρα, είναι εύκολο να κάνετε upload το αρχείο που έχετε ετοιμάσει.
Υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες βελτιστοποίησης των επιθυμητών στόχων των Facebook ads σας:
Σας συμβουλεύω να δοκιμάσετε διαφορετικές μεθόδους μέχρι να ανακαλύψετε ποια έχει το μικρότερο κόστος ανά conversion και σας προσφέρει παράλληλα και πολλά conversions.
Όποτε κάνετε bidding, μπορείτε να εισάγετε μια τιμή με βάση το εύρος τιμών που σας προτείνει το Facebook (Manual) ή να αφήσετε το Facebook να αποφασίσει την τιμή που θα βελτιστοποιήσει το αποτέλεσμά σας.
Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίσετε τις διαφημίσεις σας ανά ημέρα και ώρα. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο εάν έχετε επιλέξει το lifetime budget και δεν διατίθεται όταν επιλέγετε το daily budget. Αυτός ο περιορισμός είναι και ο λόγος που πολλές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τη δυνατότητα scheduling.
Εάν επιλέξετε το lifetime budget και θέλετε να προγραμματίσετε τα ads σας, θα πρέπει να κατευθυνθείτε στην επιλογή Ad Scheduling του ad set, όπως θα δείτε και στην παρακάτω εικόνα.
Μετά από αυτήν τη βουτιά διαρκείας στα βαθιά του Facebook Advertising, είμαι σίγουρος ότι είστε έτοιμοι να βρείτε στην επιφάνεια και να κερδίσετε το κοινό σας με τις βελτιστοποιημένες καμπάνιες σας. Καλή επιτυχία!