Αν βρίσκεστε σε δύσκολη θέση γιατί ενώ οι διαφημίσεις σας στο Facebook τρέχουν κανονικά, τα metrics σας αυξάνονται με ρυθμούς χελώνας, σημαίνει ότι και εσείς, όπως και πολλοί άλλοι, έχετε παραλείψει τις 5 πολύ βασικές αλλά θαυματουργές τεχνικές βελτιστοποίησης για Facebook Ads.
Επίσης, σήμερα είναι η τυχερή σας μέρα γιατί θα σας εξηγήσω πώς μπορείτε, βελτιώνοντας κάποια σημεία των διαφημίσεών σας, να στοχεύσετε στο κατάλληλο κοινό και να δείτε αποτέλεσμα.
Ακολουθήστε τα βήματα ενός «έξυπνου» Facebook marketer:
Μπορεί να πρόκειται για το ίδιο προϊόν ή την ίδια υπηρεσία, όμως εάν στοχεύετε σε χρήστες mobile και desktop θα πρέπει να δημιουργήσετε δύο Ad Sets για την ίδια καμπάνια. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να διαμορφώσετε τα ads, το bid και τις μετατροπές (conversions) κατά περίπτωση.
Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι οι διαφημίσεις και τα calls to action αντιδρούν διαφορετικά σε κάθε περιβάλλον και αυτό επηρεάζει την αποτελεσματικότητά τους.
Για να ρυθμίσετε σε ποια συσκευή στοχεύει το κάθε Αd Set μπορείτε να επισκεφθείτε το Ad Set menu του Power Editor σας:
2) Βελτιστοποιήστε τις δύο κατηγορίες διαφημίσεων για desktop ξεχωριστά.
Το μόνο κοινό που έχουν οι διαφημίσεις για το news feed με εκείνες που εμφανίζονται στη δεξιά στήλη του timeline είναι ότι αφορούν το desktop περιβάλλον. Όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν σημαντικά γι΄αυτό και θα πρέπει να τους συμπεριφέρεστε σαν δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα, ανάλογα με το πού θα εμφανίζονται.
Δείτε πώς εμφανίζοντε και σε mobile:
Έτσι θα αυξήσετε την αποτελεσματικότητά τους.
Για να το πραγματοποιήσετε, επισκεφθείτε το Placement menu και επιλέξτε την αντίστοιχη υποκατηγορία στο επίπεδο των Ad Sets.
Πώς; Δοκιμάζοντας διαφορετικές εικόνες σε κάθε ad και μετρώντας τα αποτελέσματα. Το έπαθλο; Μεγαλύτερο click-through και conversion rate. Μπορεί να σας φαίνεται απλό αλλά είναι αποδεδειγμένο ότι το εικαστικό είναι ο νούμερο ένας λόγος που κάνει τον χρήστη να κάνει click στη διαφήμιση.
Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να βρείτε το είδος του εικαστικού που αρέσει στο κοινό στο οποίο στοχεύετε για να ξέρετε προς τα πού θα κινηθείτε. Και όπως έχουμε ξαναπεί, οι δοκιμές δεν σταματούν ποτέ!
Εκτός από το εικαστικό, σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα ενός ad παίζουν και τα κείμενα τα οποία προτρέπουν τον χρήστη να πραγματοποιήσει την επιθυμητή ενέργεια (call to action). Και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να δοκιμάσετε διάφορους συνδυασμούς κειμένων και CTAs για να δείτε ποιος φέρνει μεγαλύτερα click-through rates και αυξάνει τον αριθμό των μετατροπών.
To Facebook σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής των παρακάτω CTAs: Book Now, Download, Learn More, Shop Now, Sign Up, Apply Now και Watch More.
Τις περισσότερες φορές η επιλογή ενός CTA είναι πολύ εύκολη γιατί πολύ απλά ταιριάζει μόνο ένα. Τι γίνεται όμως στις άλλες περιπτώσεις;
Για παράδειγμα, αν «τρέχετε» ένα ad για κάποιο event της εταιρείας σας τότε έχετε παραπάνω από μια επιλογές: Book Now, Learn More, Apply Now και Sign Up. Αλήθεια, ποιο θα επιλέγατε;
Μην πέσετε στην παγίδα να μου απαντήσετε πριν κάνετε το Α/Β testing σας!
Τα διαφορετικά interests αποδίδουν διαφορετικά στο ίδιο Ad Set. Γι’ αυτό, καλό είναι να χωρίσετε τα interests στα οποία στοχεύετε σε θέματα και να δημιουργήσετε ένα Ad Set για κάθε θεματική ενότητα.
Ας πούμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε facebook ads για ένα tablet. Τα ενδιαφέροντα στα οποία μπορείτε να στοχεύσετε σε κάθε Ad Set είναι:
Αυτός ο διαχωρισμός σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τα Ad Set σας βάσει συγκεκριμένων interests και να δημιουργήσετε διαφημίσεις στο Facebook, σχετικές με το θέμα του κάθε Ad Set.
Σε αυτό το σημείο πιστεύω πως ήρθε η ώρα να σας αφήσω να επεξεργαστείτε την παραπάνω πληροφορία. Μείνετε συντονισμένοι για τη συνέχεια του άρθρου που αφορά πιο advanced πρακτικές και μην ξεχνάτε ότι είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.