Δημοσιεύτηκε από το Content Marketing Institute μια μελέτη που καταγράφει τις τάσεις, τις καλές πρακτικές και γενικότερα στατιστικά από τη χρήση του Content Marketing και γενικότερα του Inbound Marketing από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε B2B επίπεδο.
Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αφού:
- 92% των B2B Marketers χρησιμοποιούν πλέον Content Marketing τακτικές στα πλαίσια της προώθησης των υπηρεσιών και προϊόντων τους
- Το LinkedIn θεωρείται το καλύτερο social media κανάλι για την προώθηση ενεργειών Content και Inbound Marketing
- 58% των Β2B Marketeers εκτιμούν ότι θα αυξήσουν το Content Marketing budget τους το επόμενο χρονικό διάστημα
- Σαν μεγαλύτερα προβλήματα αναφέρονται η έλλειψη χρόνου και το ενδιαφέρον περιεχόμενο
- 30% του συνολικού τους budget είναι αφιερωμένο σε ενέργειες Content και Inbound Marketing