Με το πέρασμα του χρόνου το content marketing γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό με αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις να μην μπορούν να ανταποκριθούν στον μεγάλο όγκο δουλειάς που απαιτείται. Γι’ αυτό υπάρχουν τα agencies τα οποία μπορούν να αναλάβουν ένα content marketing strategy και να το φέρουν εις πέρας!
Τo inbound marketing είναι μια αποδεδειγμένα αποτελεσματική μεθοδολογία. Όμως για να μπορέσει να αποδώσει σωστά θα πρέπει να υπάρχει μια dedicated ομάδα που θα ασχολείται αποκλειστικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών αυτής της μεθοδολογίας, οι οποίες δεν είναι άλλες από το content marketing strategy. Όπως είναι φυσικό, το content marketing απαιτεί πολλές ώρες, τα κατάλληλα resources, expertise, αλλά και συγγραφικό ταλέντο.
Αν και σίγουρα θα έχετε σκεφτεί πολλές φορές να παρατήσετε το content marketing και να επιστρέψετε σε πιο παραδοσιακές μεθόδους marketing, αυτό θα ήταν λάθος καθώς το content marketing είναι πλέον… βασιλιάς! Επίσης, δεν μπορείτε να κάνετε περικοπές στις ενέργειές σας γιατί τότε δεν θα έχει κανένα νόημα και καμία αποτελεσματικότητα η προσπάθειά σας.
Άρα, μήπως θα πρέπει να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να επενδύσετε το marketing budget σας σε μια ομάδα επαγγελματιών που διαθέτουν το χρόνο αλλά και τη γνώση για να εξυπηρετήσουν την content marketing στρατηγική της εταιρείας σας; Ένα inbound marketing agency θα είναι σε θέση να παράξει για εσάς περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, που έχει τη δύναμη να προσελκύσει το κοινό στο οποίο στοχεύετε και να τους κάνει engage με τέτοιο τρόπο ώστε να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Ξέρετε ότι είναι καιρός να αναθέσετε την content marketing στρατηγική σας σε κάποιο content marketing agency…
Αν δεν έχετε το κατάλληλο expertise
Για να μπορέσετε να υλοποιήσετε μια content marketing στρατηγική θα πρέπει να διαθέτετε τα παρακάτω:
- Γνώσεις και εμπειρία στο marketing
- Κειμενογράφο
- Δυνατότητες storytelling
- Designer
- Τεχνικές γνώσεις
Εάν υστερείτε έστω και σε ένα από τα παραπάνω, τότε ξεκινάτε με μια αδύναμη content marketing στρατηγική. Με το να αναθέσετε τη στρατηγική σας σε κάποιο agency αποκτάτε αμέσως πρόσβαση σε μια ομάδα με επαγγελματίες που μπορούν να συνεισφέρουν σε κάθε έναν από τους παραπάνω τομείς.
Αν νιώθετε ότι χρειάζεστε ανανέωση
Πολλές φορές όταν είμαστε πολύ συνδεδεμένοι με κάτι αδυνατούμε να δούμε τους τομείς που υστερεί, αλλά και τις δυνατότητες που ενδεχομένως να υπάρχουν. Για να αποκτήσετε μια διαφορετική ματιά θα πρέπει είτε να ενισχύσετε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, είτε να απευθυνθείτε σε εξωτερικούς συνεργάτες όπως ένα agency. Το πρώτο είναι αρκετά κοστοβόρο και το δεύτερο δεν είναι σε καμία περίπτωση φθηνό. Όμως στη δεύτερη περίπτωση θα μπορέσετε να περιοριστείτε μόνο στο marketing budget ενώ θα έχετε πρόσβαση σε μια ολόκληρη ομάδα ειδικών, που θα φροντίσουν ώστε το content calendar σας να είναι γεμάτο ιδέες.
Αν σχεδιάζετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας
Εάν βρίσκεστε σε περίοδο προετοιμασίας για την επέκταση της επιχείρησής σας, τότε ένας growth partner σε μορφή digital agency θα είναι ένας άσος στο μανίκι σας. Εσείς θα επικεντρωθείτε στα αυξημένα πλέον καθήκοντά σας και εμείς στη wedia (θα ήταν χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε) θα αναλάβουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της content marketing στρατηγικής σας, ώστε η περίοδος προσαρμογής να είναι όσο πιο ομαλή γίνεται, χωρίς να επηρεάσει τον προγραμματισμό σας.
Πώς να πάρετε την (σωστή) απόφαση;
Αρχικά δεν θα πρέπει να βλέπετε το outsourcing σαν μια απειλή, ότι δηλαδή θα χάσετε τον έλεγχο των ενεργειών της επιχείρησής σας. Στη wedia δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στην έννοια της συνεργασίας όπου η κάθε πλευρά προσφέρει το δικό της expertise. Άλλωστε γι’ αυτό μιλάμε για partnerships, δηλαδή για μακροχρόνιες συνεργασίες και όχι για εφήμερα projects.
Όμως, με όποιο agency κι αν επιλέξετε να συνεργαστείτε είναι πολύ σημαντικό να συμμετέχετε και εσείς σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Άλλωστε, κανείς δεν ξέρει καλύτερα την εταιρεία σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε από εσάς. Η συμβολή σας είναι πολύτιμη, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το σχεδιασμό μιας content marketing στρατηγικής!
Μια τελευταία συμβουλή! Το «ό,τι πληρώσεις παίρνεις» ισχύει και στην περίπτωση του inbound marketing. Οπότε θα σας συμβουλεύαμε να βασίσετε την απόφασή σας στη φήμη του εκάστοτε content marketing agency, στο portfolio, στο ανθρώπινο δυναμικό αλλά και στο τι μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή σας και όχι τόσο στο κόστος.
Μήπως τελικά ήρθε η ώρα να αναθέσετε την content marketing στρατηγική σας στους ειδικούς; Εάν θα σας ενδιέφερε μια συνεργασία μαζί μας, σας προτείνω πρώτα να διαβάσετε το νέο μας eBook, το οποίο περιγράφει αναλυτικά τη διαδικασία που ακολουθούμε, τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που παρέχουμε, αλλά και τα προσδοκόμενα αποτελέσματα μιας inbound marketing στρατηγικής και έπειτα να επικοινωνήσετε μαζί μας.