Όσο καλό προγραμματισμό κι αν έχετε στην content marketing στρατηγική σας, σίγουρα έχετε νιώσει κάποια στιγμή ότι η έμπνευση σάς έχει προσωρινά εγκαταλείψει ή ότι έχετε καλύψει τα πιθανά θέματα του κλάδου σας. Όμως, οι επισκέπτες του website ή του εταιρικού blog σας θέλουν να διαβάζουν φρέσκο περιεχόμενο. Τι μπορείτε να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση; Μάθετε πώς το υπάρχον περιεχόμενό σας μπορεί να αποτελέσει τη λύση όταν αισθάνεστε ότι έχετε ξεμείνει από ιδέες.
Η ανακύκλωση του παλιού περιεχομένου σας είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος να δώσετε μια νέα ζωή στις παλιές σας αναρτήσεις και να εκθέσετε το περιεχόμενό σας σε νέους αναγνώστες. Δείτε μερικούς τρόπους για να φρεσκάρετε το περιεχόμενό σας.
Ακόμα κι αν το περιεχόμενο του blog σας επικεντρώνεται κυρίως σε νέα του κλάδου σας με αποτέλεσμα να προσελκύει επισκέπτες λόγω της επικαιρότητας, το να δημιουργήσετε άρθρα τα οποία καλύπτουν διαχρονικά θέματα σας εξασφαλίζει σταθερή επισκεψιμότητα.
Για παράδειγμα, ένα άρθρο για το τελευταίο feature του Facebook θα σας φέρει επισκέπτες για το χρονικό διάστημα που το νέο αυτό είναι trending, ενώ ένα άρθρο για τις δυνατότητες διαφήμισης μέσω Facebook, το οποίο μπορείτε να εμπλουτίζετε διαρκώς με νέες πληροφορίες, θα σας αποφέρει σταθερή επισκεψιμότητα σε βάθος χρόνου.
Γιατί να αφήσετε στη λήθη τα άρθρα που δεν βρίσκονται πια στην αρχική σελίδα του blog σας ή της ιστοσελίδας σας; Δεν υπάρχει κανένας κανόνας που να απαγορεύει το να μοιράσετε παλαιότερο περιεχόμενό σας στα social media! Το αντίθετο μάλιστα: είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνετε για να εκθέσετε το περιεχόμενό σας σε νέους ανθρώπους. Απλά θα πρέπει να προσέξετε ώστε το περιεχόμενο αυτό να μην είναι παρωχημένο, να ανήκει δηλαδή στην κατηγορία που περιγράψαμε παραπάνω ως διαχρονικό.
Ζούμε στην εποχή της ασταμάτητης ροής πληροφοριών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα και το διαδικτυακό περιεχόμενο που έχει μόλις δημιουργηθεί μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένο μετά από μερικές ώρες.
Κατά συνέπεια, θα πρέπει πάντα να ελέγχετε το παλαιότερο περιεχόμενό σας, να προσθέτετε νέες πληροφορίες που πιθανότατα δεν γνωρίζατε αρχικά, αλλά και να αφαιρείτε τις πληροφορίες που δεν ισχύουν με βάση την τελευταία έρευνά σας για το εκάστοτε θέμα.
Ξεκινώντας το γενικότερο φρεσκάρισμα του περιεχομένου σας, θα βρείτε σίγουρα κάποια άρθρα στα οποία οι μερικές διορθώσεις δεν είναι αρκετές, με αποτέλεσμα να χρειάζονται μια γενική επιδιόρθωση για να μπορέσουν να «λάμψουν» ξανά.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, σας προτείνουμε να κρατήσετε την κεντρική ιδέα του άρθρου και να το γράψετε από την αρχή, αλλάζοντας το ύφος ή τη δομή του και φυσικά προσθέτοντας νέες, χρήσιμες πληροφορίες.
Τα λεγόμενα "roundup" post είναι μεν καινούργια post, αλλά αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο ανακύκλωσης του περιεχομένου σας.
Ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτες ενός pet shop και νιώθετε ότι έχετε αναλύσει διεξοδικά τα θέματα που αφορούν τη διατροφή και την εκπαίδευση ενός νεαρού σκύλου στο εταιρικό σας blog. Σε ένα roundup post, με ενδεικτικό τίτλο «Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι ιδιοκτήτες σκύλου», μπορείτε να συγκεντρώσετε και να παραθέσετε όλες τις σχετικές αναρτήσεις με τα link τους.
Έτσι, φέρνετε νέους επισκέπτες στο blog σας και στη συνέχεια τους κατευθύνετε σε παλαιότερα άρθρα σας. Με τον τρόπο αυτό, τους κάνετε να περνούν περισσότερη ώρα στο blog σας ανακαλύπτοντας χρήσιμο γι' αυτούς περιεχόμενο, το οποίο θα σας βοηθήσει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.
Μην αφήνετε το παλιό σας περιεχόμενο να ξεχαστεί! Εφαρμόστε τις παραπάνω συμβουλές και εκμεταλλευτείτε όλα τα οφέλη μιας ολοκληρωμένης content marketing στρατηγικής.