Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

7 λόγοι που κάνουν το blogging απαραίτητο στο ecommerce!

Written by Chrysavgi Patsaki | 16 Μαρ 2022

Ως ιδιοκτήτης e-shop ένας από τους πρωταρχικούς στόχους σου είναι να αυξήσεις τον αριθμό των επισκεπτών του, ώστε να τους μετατρέψεις σε πελάτες. Πώς θα το καταφέρεις; Ένα blog είναι αυτό που χρειάζεσαι για να πετύχεις τον στόχο σου και υπάρχουν εφτά λόγοι για να το σκεφτείς πολύ σοβαρά!

Από πού έρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών στο e-shop σου; Υποθέτουμε ότι προέρχεται κυρίως από διαφημίσεις που τρέχεις σε Google και Facebook ή από newsletter, στα οποία ενημερώνεις τους subscribers για προσφορές, εκπτώσεις και νέες αφίξεις. Προφανώς, στα analytics βλέπεις και το organic traffic ως πηγή επισκεψιμότητας, αλλά δεν θα έλεγες ότι σου αποφέρει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. 

Ψάχνοντας τα e-shops ανταγωνιστών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σίγουρα θα έχεις προσέξει ότι όλο και περισσότερα διαθέτουν ένα blog, όπου ανεβάζουν χρήσιμο, διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο σχετικά με τα προϊόντα που διαθέτουν. Το ecommerce blogging δεν προέκυψε επειδή ορισμένοι ιδιοκτήτες e-shop έχουν συγγραφικά απωθημένα, αλλά επειδή συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας και του conversion rate! 

Και δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος για τον οποίο το blogging αποτελεί ένα τόσο χρήσιμο και αποτελεσματικό κομμάτι της επιτυχίας ενός e-shop! Υπάρχουν πολλοί και σημαντικοί, αλλά ξεχωρίσαμε τους εφτά βασικότερους:

#1. Ένα blog προβάλλει τη φιλοσοφία και ενδυναμώνει τον χαρακτήρα ενός e-shop! 

Ένα e-shop σχεδιάζεται και υλοποιείται με κύριο γνώμονα να παρέχει στον επισκέπτη του μια ευχάριστη εμπειρία online αγορών. Συνεπώς, δεν λειτουργεί σαν ένα εταιρικό website, όπου προβάλλεται μια ολοκληρωμένη εικόνα της εταιρείας και αναδεικνύονται τα σημεία που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Πού όμως μπορεί να προβληθεί η φιλοσοφία και ο ξεχωριστός χαρακτήρας μιας εταιρείας e-commerce, όταν στο ίδιο το e-shop της οφείλει πρωτίστως να προβάλλει προϊόντα; Σ' ένα blog, το οποίο θα λειτουργήσει ως μεγάφωνο του μηνύματός της προς το κοινό που ενδιαφέρεται να προσελκύσει!

#2. Ένα blog λειτουργεί ως πηγή επισκεψιμότητας για ένα e-shop!

Φανταζόμαστε ότι αυτός ο λόγος δεν απαιτεί ιδιαίτερη εξήγηση, καθώς ο κανόνας είναι γνωστός: όσες περισσότερες σελίδες έχει ένα e-shop, τόσο πιο εύκολο είναι να τις βρει ένας επισκέπτης που πραγματοποιεί σχετική online αναζήτηση. 

Περαιτέρω, ένας επισκέπτης μπορεί να οδηγηθεί από ένα άρθρο που είναι δημοσιευμένο στο blog στην αντίστοιχη σελίδα του e-shop, κλικάροντας απλά ένα link, όπως μπορείς να δεις στο παρακάτω παράδειγμα από το blog που έχουμε δημιουργήσει για το alterego.gr:

#3. Ένα blog ενισχύει τη SEO στρατηγική!

Το ταξίδι του μεγαλύτερου ποσοστού των online αγοραστών ξεκινά από τις μηχανές αναζήτησης! Η επισκεψιμότητα που προέρχεται από αυτές είναι πολύτιμη για κάθε e-shop, αλλά για να εμφανίζεσαι στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης θα πρέπει να τους δώσεις αυτό που επιθυμούν: ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο είναι χρήσιμο στους χρήστες τους. Το blog του e-shop σου είναι αυτό που μπορεί να φιλοξενήσει αυτό το search engine friendly περιεχόμενο, το οποίο μακροπρόθεσμα θα σε ανταμείψει με υψηλότερο page ranking στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης, με αποτέλεσμα όλο και μεγαλύτερο αριθμό organic επισκεπτών!