To LinkedIn βρίσκεται συνεχώς πρώτο ανάμεσα στις υπόλοιπες πλατφόρμες των social media για την αξία του σχετικά με το Β2Β lead generation. Μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε την πιο επαγγελματική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προς όφελος της δικής σας business-to-business εταιρείας.
To LinkedIn τερματίζει πρώτο στον αγώνα για την ανάδειξη του πιο αποτελεσματικού social media εργαλείου, με το 88% των B2B marketers να το θεωρεί ως το καταλληλότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για την επίτευξη των στόχων τους.
Καθώς αριθμεί πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, το LinkedIn σας δίνει πρόσβαση σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό επαγγελματιών (1 στους 3 επαγγελματίες στον κόσμο το χρησιμοποιεί), αλλά και σε μια δεξαμενή ατόμων που μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας (leads).
Η υψηλή αποτελεσματικότητα του LinkedIn οφείλεται στις δυνατότητες που προσφέρει για τη δημιουργία σχέσεων ανάμεσα σε B2B επιχειρήσεις και το κοινό στο οποίο στοχεύουν. Το LinkedIn σας παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για να βρείτε τους leads σας, να συνδεθείτε και να χτίσετε μια σχέση μαζί τους, η οποία σχέση θα διευκολύνει τη μετατροπή τους σε πελάτες σας και, κατά συνέπεια, θα αυξήσει τις πωλήσεις σας.
Φυσικά, το LinkedIn ούτε μετατρέπει leads από μόνο του, ούτε θα σας αποφέρει νέους πελάτες από τη μια μέρα στην άλλη. Γι' αυτό παρακάτω θα βρείτε τι πρέπει να κάνετε για να έχετε μια επιτυχημένη και αποδοτική παρουσία στο πιο «επίσημο» μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Το εταιρικό σας προφίλ στον LinkedIn είναι το «παράθυρο» μέσω του οποίου ένας μεγάλος αριθμός ατόμων θα αποκτήσει την πρώτη του εντύπωση για την επιχείρησή σας. Επενδύστε χρόνο ώστε το προφίλ σας στο LinkedIn να αντανακλά τις αξίες, το όραμα, το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και τα χαρακτηριστικά της εταιρείας σας που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επίσης, δώστε προσοχή στα παρακάτω σημεία:
Για να γίνει αισθητή η παρουσία της εταιρείας σας στον κόσμο του LinkedIn, θα πρέπει να είστε δραστήριοι και να ανανεώνετε τη σελίδα σας με νέο περιεχόμενο σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Θα πρέπει να προβάλλετε το περιεχόμενο του website σας με posts στη σελίδα σας. Έχει παρατηρηθεί ότι η επισκεψιμότητα σε εταιρικά site και blog αυξάνεται σε σημαντικό βαθμό, όταν το περιεχόμενό τους προβάλλεται μέσω post στο LinkedIn.
Η content στρατηγική σας στο LinkedIn θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν ισορροπημένο συνδυασμό ανάμεσα στα καλύτερα άρθρα του εταιρικού σας blog, σε αναρτήσεις που να αφορούν κάποια προσφορά σας και σε posts με ειδήσεις του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιήστε
Πέραν της σελίδας σας, θα πρέπει να είστε ενεργοί και σε άλλα σημεία του LinkedIn όπου θα συναντήσετε τους υποψήφιους leads σας:
Αν μετά από όσα διαβάσετε παραπάνω έχετε πειστεί για τη δυναμική του LinkedIn στη δημιουργία νέων και αξιόλογων lead, μη χάνετε άλλο χρόνο! Είναι πιθανό να σας πάρει λίγο χρόνο μέχρι να εξοικειωθείτε πλήρως με την πλατφόρμα και να χτίσετε τη δική σας στρατηγική, αλλά με υπομονή και συστηματική προσπάθεια οι κόποι σας θα αποδώσουν καρπούς!
Σχετικά άρθρα: