Wedia Digital Marketing Agency - Academy Blog

8 στατιστικά στοιχεία για το SEO που πρέπει να γνωρίζετε

Written by Anty Rentetakos | 04 Δεκ 2015

Κάθε μέρα όλο και κάτι αλλάζει στον κόσμο του SEO, αλλά αυτό που παραμένει σταθερό είναι το πόσο σημαντικό είναι για την online επιτυχία κάθε εταιρείας. Δείτε 8 στατιστικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε μια επιτυχημένη SEO στρατηγική.

Με μια γρήγορη αναζήτηση στο Google μπορεί κανείς να συναντήσει πολλές ανακρίβειες και μύθους για το SEO. Όμως, η αλήθεια βρίσκεται στους αριθμούς και τις έρευνες. Γι' αυτό, συγκεντρώσαμε 8 ευρήματα ερευνών σχετικά με το Search Engine Optimization που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας.

1. Το 50% των αναζητήσεων αποτελείται από τουλάχιστον 4 λέξεις

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Αν επικεντρώνεστε μόνο σε σύντομα keywords, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε, καθώς οι μισές αναζητήσεις γίνονται με long tail keywords. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε να βασίζεστε στα short keywords που αφορούν την εταιρεία σας. Απλά, προσθέστε και μερικά long tail keywords στη λίστα σας και θα δείτε σίγουρα περισσότερα αποτελέσματα. 

2. Το 57% των Β2Β marketers υποστηρίζει ότι το SEO είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του lead generation

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Αν η επιχείρησή σας παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις, τότε θα πρέπει να τοποθετήσετε το SEO πρώτο στη λίστα των lead generation ενεργειών σας. Φυσικά, μην εγκαταλείψετε τα social media ή το email marketing για τα μάτια του SEO, απλά ενισχύστε τη στρατηγική σας. 

3. 60% των ταξιδιών ξεκινάνε με την online αναζήτηση

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Αυτό το στατιστικό εύρημα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού και των επιβατικών μεταφορών. Αν το ποσοστό σας φαίνεται πολύ μεγάλο, σκεφτείτε ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν ετοιμάζεστε για ένα ταξίδι. Πάμε στοίχημα ότι γκουκλάρετε... σωστά; Συνεπώς, αφού αυτό κάνει και το 60% του κοινού σας, θα πρέπει να κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για μια καλή θέση στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

4. To organic search είναι η #1 πηγή επισκεψιμότητας...

...και αποφέρει 300% περισσότερη επισκεψιμότητα σε ένα website σε σχέση με τα social media.

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Αν προσπαθείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας μόνο μέσω της προώθησής του από τα social media, θα πρέπει να ξεκινήσετε να δίνετε στο SEO τη σημασία που του αξίζει, ώστε να δείτε την επισκεψιμότητά σας να αγγίζει νέα επίπεδα. 

5. Τα 3 πρώτα σε κατάταξη organic αποτελέσματα κερδίζουν το 60% των organic clicks

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Αυτό το εντυπωσιακό ποσοστό σας δίνει σίγουρα ένα δυνατό κίνητρο για να βρεθείτε κι εσείς στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό δεν είναι φυσικά και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου, καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Όμως, εσείς θα πρέπει να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια και να πειραματιστείτε με διαφορετικά keywords. 

6. Οι εταιρείες που έχουν το δικό τους blog, έχουν και 434% περισσότερες indexed pages

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Αν ψάχνετε ακόμα δικαιολογίες για να μην φτιάξετε το εταιρικό σας blog, πιστεύουμε ότι σας είναι πλέον δύσκολο μετά το παραπάνω στατιστικό στοιχείο. Επενδύστε στο content marketing μέσω ενός blog και δείτε τεράστια διαφορά, τόσο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης όσο και στον αριθμό των επισκεπτών σας.

7. To 50% των mobile χρηστών που πραγματοποιεί local search επισκέπτεται το αντίστοιχο κατάστημα μέσα σε διάστημα μίας ημέρας 

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Έχετε μια τοπική επιχείρηση και δεν έχετε βελτιστοποιήσει το website σας, ώστε να εμφανίζεται σωστά σε όλες τις mobile συσκευές; Τότε, σύμφωνα με το παραπάνω στοιχείο, χάνετε πελάτες! Πώς θα το διορθώσετε; Επενδύστε άμεσα στο responsive design της ιστοσελίδας σας! 

8. Τα links της Wikipedia εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google για πάνω από το 60% των αναζητήσεων!  

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική σας;

Το συγκεκριμένο εύρημα δεν έχει άμεση επίπτωση στη δική σας στρατηγική, αλλά υποδεικνύει ότι η Wikipedia αποτελεί αξιόπιστη πηγή πληροφορίας για τη Google!

Αν μετά τα παραπάνω πιστεύετε ότι χρειάζεται να διαμορφώσετε μια νέα SEO στρατηγική, θα χαρούμε πολύ να συζητήσουμε μαζί σας για τις ανάγκες και τους στόχους σας. Ακόμα, μπορείτε να μάθετε τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε αν θέλετε να βελτιώσετε το SEO σας, κατεβάζοντας το σχετικό eBOOK μας.