Ο κύριος ανταγωνιστής σας μόλις δημοσίευσε ένα post στο Facebook για το λανσάρισμα του νέου του website. H πρώτη σας σκέψη είναι να ασχοληθείτε και εσείς με το redesign του δικού σας website, που εδώ και καιρό συζητάτε με τους συνεργάτες σας. Ποιο είναι όμως το σωστό σημείο εκκίνησης;
Εάν ξεκινάτε με την αξιολόγηση του ανταγωνιστικού website, τότε το πιο πιθανό είναι ο διάλογος με τους συνεργάτες σας να διαμορφωθεί ως εξής: «Αυτό το μπλε του κοβαλτίου δείχνει πολύ ωραίο, να το χρησιμοποιήσουμε και εμείς», «Μήπως η αρχική σελίδα να έχει μια μεγάλη φωτογραφία με μια ωραία γραμματοσειρά;», «Να βάλουμε και εκείνα τα ωραία εικονίδια που είχαμε δει σε εκείνο το site.»
Όλες οι παραπάνω απορίες είναι φυσικά ευπρόσδεκτες σε κάθε συζήτηση που έχει θέμα το redesign, αλλά πριν έρθει η στιγμή γι' αυτές, πρέπει να κάνετε ένα νοητό βήμα πίσω και να αναρωτηθείτε ποιοι είναι οι στόχοι που θέλετε να πετύχετε με τον ανασχεδιασμό του website σας.
Αν οι όροι «αναγνωρισιμότητα» (brand awareness), «lead generation» και «αύξηση της επισκεψιμότητας» (traffic increase) δεν σας αφήνουν αδιάφορους, τότε θα χρειαστεί να εστιάσετε σε περισσότερα πράγματα πέρα από την αισθητική του website σας.