Επιστρατεύστε μερικά δοκιμασμένα tips στην online marketing στρατηγική του e-shop σας και δείτε πραγματικά αποτελέσματα την περίοδο των γιορτών. Αλήθεια, υπάρχει καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο από αυτό;
Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά αποτελούν ιδανικές ευκαιρίες να έρθουμε πιο κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, να δημιουργήσουμε αναμνήσεις και φυσικά να ανταλλάξουμε δώρα. Για εσάς, αυτό αυτόματα μεταφράζεται σε μεγάλη ευκαιρία για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!
Το επόμενο βήμα, είναι, έστω και τελευταία στιγμή, να σκεφτείτε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε αυτό το ποσοστό και να το κερδίσετε από τον ανταγωνισμό! Και επειδή είναι πιθανό να μην έχετε τον απαραίτητο χρόνο, σκεφτήκαμε εμείς για εσάς και σας προτείνουμε:
Εάν είχατε ένα φυσικό κατάστημα, τώρα οι βιτρίνες σας θα ήταν στολισμένες. Το ίδιο θα πρέπει να κάνετε και με τη homepage, δηλαδή τη «βιτρίνα» του e-shop σας. Έτσι, θα ενημερώσετε και έμμεσα πλέον τους πελάτες σας ότι ανοίξατε και τους περιμένετε για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους!
Μερικές ακόμα ιδέες για να μετατρέψετε το e-shop σας στο χωριό του Άη Βασίλη:
Σύμφωνα με την PayPal το 30% των Ελλήνων καταναλωτών θα κάνει τις χριστουγεννιάτικες αγορές του μέσω κινητού. Θα πρέπει, λοιπόν, να προετοιμάσετε κατάλληλα το έδαφος!
Πώς θα δημιουργήσετε μια αποτελεσματική αγοραστική εμπειρία για τους χρήστες μέσω mobile;
Η αυξημένη προσέλευση στο online κατάστημά σας κατά την περίοδο των γιορτών μπορεί πολύ εύκολα να σας βγάλει εκτός προγραμματισμού. Τι θα γίνει εάν ξεμείνετε από απόθεμα από τις πρώτες κιόλας μέρες;
Εάν θέλετε να αποφύγετε αυτήν τη δυσάρεστη εξέλιξη θα πρέπει να ανατρέξετε στο παρελθόν, να δείτε ποια προϊόντα ήταν best-sellers αυτήν την εποχή και να οργανώσετε τις παραγγελίες σας ανάλογα. Επίσης, μια πολύ καλή πηγή πληροφοριών είναι και τα analytics, τα οποία μπορούν να σας δώσουν κατευθυντήριες γραμμές ακόμα και σε real-time, προκειμένου να βρείτε τα πιο περιζήτητα προϊόντα του e-shop σας.
Σκεφτείτε πόση ώρα σας παίρνει να αποφασίσετε τι δώρο θα πάρετε σε κάθε ένα από τα άτομα που έχετε στη λίστα σας και θα καταλάβετε πόσο σημαντικός είναι αυτός ο οδηγός δώρων για τους επισκέπτες του e-shop σας.
Πώς θα δημιουργήσετε το ιδανικό gift guide;
Αντί να προτείνετε απλώς ένα προϊόν μπορείτε να προσθέσετε links και σε άλλα προϊόντα ώστε να ενθαρρύνετε τους αγοραστές να δουν και παρόμοια προϊόντα. Δείτε το παράδειγμα του e-shop Currys:
Θυμηθείτε: Σκοπός του online gift guide είναι να βοηθήσει τους καταναλωτές να αποφασίσουν. Κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει τη δική του συγκεκριμένη ονομασία όπως για παράδειγμα «για εκείνον», «για εκείνη» κλπ.
Η υλοποίηση marketing ιδεών για να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σας απασχολεί αποκλειστικά την περίοδο των γιορτών. Μόλις καθορίσετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε και έχετε καταλάβει τις αγοραστικές του συνήθειες, τότε θα μπορέσετε να καταστρώσετε την επόμενη online marketing στρατηγική σας, ώστε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Ένα λογισμικό CRM θα σας βοηθήσει να οργανώσετε αυτό το πλάνο ακόμα πιο αποτελεσματικά.
Μερικά ακόμα tips για marketing ενέργειες όλο το χρόνο:
Το email marketing είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές marketing αρκεί να γίνεται σωστά.
Πώς όμως θα προσελκύσετε το κοινό και θα αυξήσετε το open rate;
Ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών συμβουλεύεται τις αξιολογήσεις μια εταιρείας πριν προβεί σε κάποια αγορά, ενώ δεν είναι λίγοι όσοι παραδέχονται ότι πραγματοποίησαν μια αγορά επειδή είδαν το προϊόν στα social media.
Επίσης, πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media για να έρθουν σε επαφή μαζί σας και να λύσουν απορίες που πιθανό να έχουν κατά την περίοδο των γιορτών, όπου το τηλεφωνικό κέντρο σας μπορεί να είναι απασχολημένο. Επομένως μια αποτελεσματική social media marketing στρατηγική είναι απαραίτητη! Πώς θα την πετύχετε;
H περίοδος των γιορτών είναι πράγματι μια πολύ καλή ευκαιρία να δείτε τις πωλήσεις του e-shop σας να αυξάνονται! Δείτε πώς μπορείτε να βάλετε τους πελάτες του e-shop σας στο κλίμα των γιορτών διαβάζοντας ένα ακόμα άρθρο μας.
Τέλος, μπορείτε να επιστρατεύσετε μερικές ή όλες από τις παραπάνω ιδέες για να ενισχύστε τη marketing στρατηγική σας, αναγνωρίζοντας πολύ απλά τι είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες σας και αναβαθμίζοντας την online εμπειρία τους. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να ξεπεράστε τους επιχειρηματικούς σας στόχους και να έχετε πραγματικά... Καλά Χριστούγεννα!