Θα αφήνατε ποτέ έναν ασθενή χωρίς την απαραίτητη παρακολούθηση και φαρμακευτική αγωγή; Μάλλον όχι. Το website του οργανισμού υγείας στον οποίο εργάζεστε χρειάζεται και αυτό την προσοχή σας προκειμένου να κάνει σωστά τη δουλειά του. Δηλαδή να προσελκύει περισσότερους ενδιαφερόμενους!
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε ο τομέας της υγείας διαφέρει από τους περισσότερους επιχειρηματικούς τομείς, γιατί η σχέση μεταξύ του ιατρικού προσωπικού και των ασθενών είναι πολύ προσωπική και ιδιαίτερη. Αυτήν την ιδιαιτερότητα θα πρέπει να επικοινωνεί και το website σας. Στόχος αυτού του website δεν είναι να δηλώνει απλώς το παρόν του οργανισμού, αλλά να προσελκύει τους ενδιαφερόμενους, να τους εκπαιδεύει γύρω από τους τομείς εξειδίκευσης και τις παροχές που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και τέλος να τους προτρέπει να επικοινωνήσουν με τον εκάστοτε οργανισμό υγείας.
Εάν λοιπόν ο οργανισμός υγείας στον οποίο εργάζεστε έχει ήδη ένα website, ένας ανασχεδιασμός είναι ό,τι χρειάζεται προκειμένου να γίνει πιο λειτουργικό. To redesign δεν είναι όσο απαιτητικό φαντάζεστε. Αρκούν μερικές μικρές αλλά σημαντικές τροποποιήσεις ώστε να αποβάλλετε τα στοιχεία που σας κοστίζουν σε επίπεδο αποτελεσματικότητας, προκειμένου να πετύχετε τον βασικό στόχο σας: να προσελκύσετε περισσότερους ενδιαφερόμενους!
Παρακάτω, θα δείτε 5 βασικά tips για ένα ουσιαστικό website redesign, τα οποία προέκυψαν από τη μελέτη που πραγματοποιήσαμε για τον ανασχεδιασμό και την υλοποίηση του Henry Dunant Hospital Center, σε συνδυασμό με κάποιες ορθές πρακτικές σχετικά με την ανασχεδίαση websites.
Πριν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε το κοινό στο οποίο απευθύνεται το website σας, γνωστό και ως «Personas». Με τον όρο «Personas» περιγράφουμε κάποιες γενικές κατηγορίες κοινού στις οποίες απευθύνεται η εκάστοτε εταιρεία και οι οποίες ομαδοποιούν έναν αριθμό χρηστών με κοινά χαρακτηριστικά. Βασικές Personas για τον τομέα της υγείας αποτελούν οι ασθενείς, οι συγγενείς/συνοδοί/επισκέπτες ασθενών, το ιατρικό προσωπικό και οι επαγγελματικοί συνεργάτες.