O Μάϊος ήταν μήνας βραβείων για τη Wedia, αφού δύο από τις ομάδες μας "σήκωσαν" ένα bronze Peak Performance Award για τη συνολική προώθηση της Minoan Lines και ένα silver Digital Media Award για το ολοκαίνουργιο site του OPEN TV.
Η Wedia (HubSpot Gold Partner, Sitecore Partner) υποστηρίζει δυναμικές εταιρείες και οργανισμούς στην εκτέλεση στρατηγικών ψηφιακής ανάπτυξης, υλοποιώντας ολοκληρωμένες MarTech (Marketing + Technology) λύσεις που συνδυάζουν User Experience,Technology, Content, Digital Marketing, CRM και Automation πλατφόρμες.Όταν το performance των ενεργειών της Minoan Lines έφτασε στο... Peak
Υπηρετώντας τη στρατηγική μας συνεργασία με τη Minoan Lines, μια εταιρεία με μακρόχρονη πορεία στον κλάδο της ναυσιπλοΐας στη χώρα μας, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε καμπάνιες, που αναδεικνύουν την εταιρεία ως φορέα τουρισμού αλλά και επιτυγχάνουν τους επιχειρηματικούς στόχους. Οι καμπάνιες αυτές κέρδισαν το Bronze award στην κατηγορία 'Best Performance in Travel & Tourism' στα Peak Performance Marketing Awards 2019.
Minoan Lines Early Booking Campaign
Για να εξυπηρετήσουμε τους στόχους της αύξησης πωλήσεων, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια 360° καμπάνια για το Early Booking, η οποία προβλήθηκε μέσα από όλα τα διαθέσιμα online κανάλια: Google, Facebook, Messenger, Newsletter, Minoan Lines site, Minoan Lines Getaway Blog, Landing Pages.
Performance Best Practices
Στρατηγικά, έγινε στόχευση σε χώρες με μεγαλύτερο μέσο αγοραστικό καλάθι, χρησιμοποιήθηκε smart bidding strategy στο Adwords με target CPA (cost-per-acquisition), έγινε βελτιστοποίηση των keywords, ρυθμίστηκαν παράμετροι - bid modifiers (audiences, location, devices)-, πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση των text ads και των extensions και χρησιμοποιήθηκαν formats όπως Instagram stories και instant experience ads, για conversions σε Facebook & Instagram.
Καμπάνιες στο Google Adwords
Κατά την υλοποίηση, δημιουργήθηκαν καμπάνιες στο Google Adwords (Search, Display, YouΤube) ανάλογα με το στάδιο του αγοραστικού κύκλου, όλα τα δημιουργικά είχαν μεταφραστεί στις 4 κύριες γλώσσες του website (Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Γαλλικά), έγινε χρήση custom intent audiences και παράλληλα βελτιστοποίηση των text ads και των extensions.
Landing Page
Παράλληλα, η Landing Page της ενέργειας δεχόταν συνεχώς βελτιώσεις, ώστε να περιέχει την απαραίτητη πληροφορία για όλα τα στάδια στον αγοραστικό κύκλο, ενώ αντίστοιχα είχε μεταφραστεί στη γλώσσα του κοινού.
Black Friday campaign για πρώτη φορά
Οι Μινωικές Γραμμές για πρώτη φορά συμμετείχαν στον παγκόσμια διαδεδομένο καταναλωτικό θεσμό του Black Friday. Έτσι, αναπτύχθηκε μια mini campaign για το online booking της Minoan Lines για την ημέρα του Black Friday και για να επικοινωνηθούν οι ειδικές μειωμένες τιμές στα εισιτήρια.
Η προσφορά επικοινωνήθηκε μέσω της Facebook Page της Minoan Lines και μέσω newsletter που στάλθηκε στη βάση των μελών του Minoan Lines Bonus Club.