Πρώτη εβδομάδα στο γραφείο μετά τις γιορτές και δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε; Διαβάστε τις προγνώσεις για τα digital marketing trends του 2016 και ξεκινήστε δυναμικά!
Αρχικά, δεν χρειάζεται να ξεχάσετε αυτά που ξέρατε γιατί οι δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές digital marketing είναι πάντοτε στη μόδα. Αλλά ένας καλός marketer πρέπει να κρύβει πάντοτε έναν ή και δέκα άσους στο μανίκι του, εάν θέλει να κάνει τη διαφορά.
Αντί λοιπόν να σπαταλήσετε τον πολύτιμο χρόνο σας ψάχνοντας αριστερά και δεξιά για τις προβλέψεις διακεκριμένων συναδέλφων σας σε άρθρα, που πιθανό να σας ξέφυγαν την περίοδο των γιορτών, μπορείτε να διαβάσετε τα 10 digital marketing trends για το 2016 στο infographic που ακολουθεί και που επιμελήθηκε το Borenstein Group.
Συνοπτικά, τα 10 πράγματα για τα οποία θα πρέπει να έχετε τα μάτια (και το μυαλό) σας ανοιχτά είναι:
Με το Facebook να χτίζει τη δική του πλατφόρμα για video, το 2016 προμηνύεται να είναι η χρονιά που τα brands θα στρέψουν την προσοχή τους στο mobile video marketing.
Εκμεταλλευθείτε τα στις επόμενες mobile video διαφημίσεις σας.
Οι πλατφόρμες marketing automation, όπως η HubSpot, αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για τη λήψη καλύτερων αποφάσεων, τόσο για την παραγωγή ζήτησης όσο και για την εμπειρία του χρήστη.
Η δύναμη του social sharing φτάνει σε άλλο επίπεδο όταν ακόμα και οι πιο εύποροι καταναλωτές ψάχνουν για λύσεις, οι οποίες θα τους αποφέρουν επιπλέον χρήματα.
Πλέον, το ποιον μπορείς να εμπιστευτείς με τα προσωπικά σου δεδομένα θα αποτελεί πρόβλημα branding και όχι θέμα cyber security.
Εάν παρέχετε digital πλατρφόρμες ή εργαλεία σε B2B εταιρείες τότε θα πρέπει να αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας σαν καταναλωτές. Μην ξεχνάτε ότι θα χειρίζονται και οι ίδιοι τα προϊόντα σας επομένως το καλό user experience και user interface είναι επιτακτικό.
Με τα περισσότερα tasks να είναι πλέον αυτοματοποιημένα δεν είναι λίγες οι φορές που θα «λογοδοτήσετε» με κάποιο ρομποτικό σύστημα, παρά με έναν πραγματικό συνάδελφο.
Δεν θα εξαρτάστε πια από το πόσο ελκυστικό είναι το SEO σας για τις μηχανές αναζήτησης, αλλά από το αυθεντικό περιεχόμενό σας, το οποίο θα μοιράζεται και από άλλες έγκυρες πηγές.
Οι καταναλωτές χάνουν ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη τους ως προς τις κριτικές που διαβάζουν. Είναι στο χέρι σας να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.
Τα smartphones είναι το νούμερο ένα εργαλείο για τους marketers, καθώς μέσω αυτών μπορούν να υπενθυμίζουν στους καταναλωτές τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που εκπροσωπούν, αλλά και να τους επιβραβεύουν για την σωστή επιλογή τους.
Τώρα λοιπόν δείτε από πού προκύπτουν όλα αυτά: